Toon posts:

Problemen met mijn Mic

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds zaterdag een Philips headset aangeschaft. Het geluid is ok een toppertje dat is het probleem niet, Maar een maat van me heeft precies de zelfde gekocht en heeft geen probleem met spraak waar ik dat wel heb. Ik heb al van allerlei dingen geprobeerd maar het helpt niet.

Het exacte probleem: Ze kunnen mij wel verstaan maar alles wat ik aan geluid hoor, komt ook weer terug door mijn microfoon? Als ik dempen aanvink bij volumeregeling kun je mij niet meer verstaan. Ook is er wanneer ik praat heel veel ruis aanwezig.
Ook bij geluidsrecorder hebben we iets geprobeerd, ze zeiden wat op Teamspeak ik nam het op en kon het ook verstaan (het geluid was zelfs versterkt).

zou iemand me kunnen helpen met dit probleem???

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Misschien heb je mic boost / mic gain aangezet. Hierdoor kan iig ruis komen. Daarnaast moet je misschien het geluid wat zachter zetten van je koptelefoon. Dan heb je een stuk minder alst van een echo

Owja en je staat in het verkeerde subforum :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mic boost staat iig uit daar ligt het niet aan, als ik dat aanzet dan hoor ik mezelf. Het maakt niet uit of je het geluid zachter zet, dan blijven ze zichzelf horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Wekom op GoT Riejuh. Je bent alleen op het verkeerde subforum beland, jouw post komt beter tot z'n recht in Overige Hardware, maar lees eerst de FAQ Overige Hardware [OH] (update 26-07-06) aldaar zodat je al wat hints krijgt en weet hoe je het best je vraag kunt stellen.

In dit subforum word over FrontPage-moderaties gesproken, dus doe ik je reactie hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.