Ik heb sinds zaterdag een Philips headset aangeschaft. Het geluid is ok een toppertje dat is het probleem niet, Maar een maat van me heeft precies de zelfde gekocht en heeft geen probleem met spraak waar ik dat wel heb. Ik heb al van allerlei dingen geprobeerd maar het helpt niet.
Het exacte probleem: Ze kunnen mij wel verstaan maar alles wat ik aan geluid hoor, komt ook weer terug door mijn microfoon? Als ik dempen aanvink bij volumeregeling kun je mij niet meer verstaan. Ook is er wanneer ik praat heel veel ruis aanwezig.
Ook bij geluidsrecorder hebben we iets geprobeerd, ze zeiden wat op Teamspeak ik nam het op en kon het ook verstaan (het geluid was zelfs versterkt).
zou iemand me kunnen helpen met dit probleem???
alvast bedankt.
Het exacte probleem: Ze kunnen mij wel verstaan maar alles wat ik aan geluid hoor, komt ook weer terug door mijn microfoon? Als ik dempen aanvink bij volumeregeling kun je mij niet meer verstaan. Ook is er wanneer ik praat heel veel ruis aanwezig.
Ook bij geluidsrecorder hebben we iets geprobeerd, ze zeiden wat op Teamspeak ik nam het op en kon het ook verstaan (het geluid was zelfs versterkt).
zou iemand me kunnen helpen met dit probleem???
alvast bedankt.