Moeilijk een goede naam voor het topic te bedenken maar ik probeer het goed uit te leggen.
Op een website krijg maak ik met behulp van een database een pagina. De data die ik eruit haal gaat als volgt:
Het zijn allemaal vakjes onder en naastelkaar. Als ik er in IE met de muis overheen beweeg krijg ik een tekst cursor te zien '|' in Firefox doet hij netjes het handje als mouseover.
Ik heb al zitten denken aan een transparante overlay echter krijg ik dat niet voor elkaar. Iemand tips?
Op een website krijg maak ik met behulp van een database een pagina. De data die ik eruit haal gaat als volgt:
PHP:
1
2
| echo '<li style="background-image: url('.$achtergrond.')"><A HREF=show.php?id='.$id.'><p class="datum">'.$row['ddatum'].'</p><p class="plaats">'.$row['plaats'].'</p><p class="voorpauzetekst">Voor de pauze<br></p><p class="voorpauze">'.$row['voorpauze'].'</p> <p class="napauzetekst">Na de pauze</p><p class="napauze">'.$row['napauze'].'</p></a></li>'; |
Het zijn allemaal vakjes onder en naastelkaar. Als ik er in IE met de muis overheen beweeg krijg ik een tekst cursor te zien '|' in Firefox doet hij netjes het handje als mouseover.
Ik heb al zitten denken aan een transparante overlay echter krijg ik dat niet voor elkaar. Iemand tips?
Pura Vida