Toon posts:

Hulp nodig bij het uitzoeken van een internet/tv/tel bundel

Pagina: 1
Acties:
  • 636 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb op het moment een 8000 kb internet aansluiting van chello (chello classic) twv. 50 euro p/m, tv van kabelnoord (30 zenders) twv. 15 euro p/m en telefoon van kpn twv. 16 p/m (zonder de gespreks kosten).
ik wil de 3 graag bundelen en als het een beetje kan ook verbeteren (goedkoper, sneller)
ik heb al op verschillende vergelijk sites gekeken, maar ik word er niet wijzer van.

s er miss. iiemand hier die hier verstand van heeft? wat voor pakket moet ik kiezen?

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Helaas is het met zo'n magere topicstart onmogelijk om je goed antwoord te geven. Ik kan nu gaan roepen neem tele2 met televisie!!@!!!!!!1122 want dat r0x0rt je b0x0r, maar daar kom je niets verder mee.

Wat belangrijk is:
-- wat wil je ermee? wil je surfen, en af en toe wat downloaden, of ben je een enorme powerleecher en wil jedus ultrahoge downloadsnelheid
-- wil je meteen draadloos internet erbij, of boeit dat niet?
-- Hoe tevreden ben je over UPC met internet?
-- waar woon je? woon je ergens in de middle of nowhere midden op de veluwe, dan kun je over het algemeen adsl wel afschrijven. woon je echter midden in de stad, dan zijn dingen als orange en tele2 opeens heel aantrekkelijk
-- hoe ver van de centrale woon je?

Al met al, meer informatie is dus gewenst :P Daarnaast kunnen wij je enkel op wat dingen wijzen, maar de keuze moet je zelf maken :)

Je kunt altijd een postcodecheck doen voor de afstand via bv:
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm
http://pcdb.bbned.nl/

de afstand is ook belangrijk voor de werkelijk behaalde snelheid nl.

ow, en natuurlijk welkom op GoT :w

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Ik van de roden centrum centrale 2198 meter
adsl
adsl2+
sdsl

Ik wil weg bij planet omdat ze voor de zoveelste keer de administratie in de war hebben en het mij tijd en geld kost om dat weer goed te krijgen (kan per september er bij weg)

ik heb nu adsl 300/50
bellen via kpn
tv via schotel

minimaal nog 2 jaar internet hier,
kabels liggen er al draadloos niet nodig

Ik wil gewoon een provider zonder gezeik, met eventueel per maand opzegbaar gezien de slechte ervaringen uit het verleden met alle "vaste" "langdurige" contracten.

http://www.adf-hq.nl

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
per maand opzegbaar is helaas een illusie in nederland, dat komt nergens voor.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:49:
Hoi, ik heb op het moment een 8000 kb internet aansluiting van chello (chello classic) twv. 50 euro p/m, tv van kabelnoord (30 zenders) twv. 15 euro p/m en telefoon van kpn twv. 16 p/m (zonder de gespreks kosten).
ik wil de 3 graag bundelen en als het een beetje kan ook verbeteren (goedkoper, sneller)
ik heb al op verschillende vergelijk sites gekeken, maar ik word er niet wijzer van.

s er miss. iiemand hier die hier verstand van heeft? wat voor pakket moet ik kiezen?
UPC Internet & Bellen Onbeperkt?

Dus eigenlijk een abonnementswissel bij Chello en alleen bundeling van internet en telefoon.

Verwijderd

Topicstarter
-- wat wil je ermee? wil je surfen, en af en toe wat downloaden, of ben je een enorme powerleecher en wil jedus ultrahoge downloadsnelheid
ik vin de snelheid zo wel fijn, mag miss wel een paar mb van maar niet minder dan 6 mb (niet minder dan 2 mb er af). en nee, ik koop niet graag m'n films :P

-- wil je meteen draadloos internet erbij, of boeit dat niet?
liefst wel, dan kan ik m'n ps2 online zetten (zonder elke keer achter de pc te graaien naar de kabel), maar ik kan ook wel apart een draadloos netwerkje kopen toch?

-- Hoe tevreden ben je over UPC met internet?
Best wel tevree, goeie snelheid, bijna geen downtime, dus dat zit wel snor. maar ik hoef niet persee bij deze provider te blijfen hoor. mijn bedoeling is om de prijs omlaag te drukken maar de kwailteid niet.

-- waar woon je? woon je ergens in de middle of nowhere midden op de veluwe, dan kun je over het algemeen adsl wel afschrijven. woon je echter midden in de stad, dan zijn dingen als orange en tele2 opeens heel aantrekkelijk
Ik woon op 9291PC, dat is te ver bij de centrale van tele 2 af, dus dat r0x0rt de b0x0rt ff lekker niet door. (kwam ik nog es achter toen ik wou bestellen :/ )
ADSL is beschikbaar.
Linesharing is beschikbaar.
Dit is een bitstream locatie. Dit betekent dat niet alle BBned producten op deze locatie leverbaar zijn.
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 611 meter.
Glasvezel is niet beschikbaar.

• juani
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2024
Als je de goedkoopste wil, Neem dan Speedlinq (www.speedlinq.nl). Het allersnelste beschikbare Internet voor de laagste prijs.

Daar kan je TV + ADSL 20 MBIT + Telefonie (Inc. abonementskosten KPN) voor €29,95 per maand het 1e jaar, en daarna 39,95 per maand.

Om te bellen betaal je naar vaste nummers alleen starttarief en kan je zolang praten als je wilt.

Je kan KIEZEN tussen BBned, KPN of BabyXL Netwerk. Kijk welk netwerk bereik heeft waar jij woont.

Indien er niet veel verschil is Kies dan voor KPN, daar heb je de meeste kans (naar mijn idee).
Helpdesk: 70 cent/minuut.

Is Speedlinq niet verkrijgbaar?

Abel Telecom is ook heel goedkoop.

Ik heb een keer de helpdesk gebeld, en werdt meteen doorgeschakelt (50cent/ minuut), zonder te moeten wachten.

8 Mbit Internet voor 23,95 (Inclusief bellen en KPN) (na 1 jaar 32,95)
20 Mbit Internet voor 24,95 (inclusief bellen en KPN) (na 1 jaar 33,90)

Gratis modem en gratis onbeperkt bellen naar vast.

TV: Digitenne van KPN. 9,95 per maand.

Per maand samen iets duurder uit.

Orange: Hele goeie keuze, goeie service, 20 c/minuut helpdesk.
20 mbit internet + telefonie voor 29,95 per maand inclusief KPN kosten. (na 1 jaar 34,95 per maand)

bellen voor 2,5 cent per minuut.

Onbeperkt bellen naar vast?
20 mbit internet + telefonie totaal 34,95 per maand inclusief kpn kosten. (na 1 jaar 39,90 per maand)

TV: Digitenne van KPN.

ALS TV van KPN niet beschikbaar is bij jou, dan is CANAAL DIGITAAL de voordeligste keuze. Dat is met satteliet. Basis zenders inclusief een paar speciale zoals talpa, national geografic, animal planet en discovery voor 7,95 per maand. Je moet wel een schotel en ontvanger hebben.

ALs dit te veel gedoe is hou je kabel tv. Digitale kabel tv kost ongeveer 15 euro per maand.

als het allemaal niet beschikbaar is hoor ik het wel.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Murcielago schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:29:
per maand opzegbaar is helaas een illusie in nederland, dat komt nergens voor.
Misschien toch wel -> Murcielago in "Maandcontracten bij HetNet, wie volgt?"

PSN: djmurcielago

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:35

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Neem hier eens een kijkje anders :)

is everything cool?

• NoUser
  • Laatst online: 08:39

NoUser

For Real ?

Kijk eens op internetten punt nl

Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice

• NoUser
  • Laatst online: 08:39

NoUser

For Real ?

of adslmetacrawler punt com

Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice

Pagina: 1