Als je de goedkoopste wil, Neem dan Speedlinq (
www.speedlinq.nl). Het allersnelste beschikbare Internet voor de laagste prijs.
Daar kan je TV + ADSL 20 MBIT + Telefonie (Inc. abonementskosten KPN) voor €29,95 per maand het 1e jaar, en daarna 39,95 per maand.
Om te bellen betaal je naar vaste nummers alleen starttarief en kan je zolang praten als je wilt.
Je kan KIEZEN tussen BBned, KPN of BabyXL Netwerk. Kijk welk netwerk bereik heeft waar jij woont.
Indien er niet veel verschil is Kies dan voor KPN, daar heb je de meeste kans (naar mijn idee).
Helpdesk: 70 cent/minuut.
Is Speedlinq niet verkrijgbaar?
Abel Telecom is ook heel goedkoop.
Ik heb een keer de helpdesk gebeld, en werdt meteen doorgeschakelt (50cent/ minuut), zonder te moeten wachten.
8 Mbit Internet voor 23,95 (Inclusief bellen en KPN) (na 1 jaar 32,95)
20 Mbit Internet voor 24,95 (inclusief bellen en KPN) (na 1 jaar 33,90)
Gratis modem en gratis onbeperkt bellen naar vast.
TV: Digitenne van KPN. 9,95 per maand.
Per maand samen iets duurder uit.
Orange: Hele goeie keuze, goeie service, 20 c/minuut helpdesk.
20 mbit internet + telefonie voor 29,95 per maand inclusief KPN kosten. (na 1 jaar 34,95 per maand)
bellen voor 2,5 cent per minuut.
Onbeperkt bellen naar vast?
20 mbit internet + telefonie totaal 34,95 per maand inclusief kpn kosten. (na 1 jaar 39,90 per maand)
TV: Digitenne van KPN.
ALS TV van KPN niet beschikbaar is bij jou, dan is CANAAL DIGITAAL de voordeligste keuze. Dat is met satteliet. Basis zenders inclusief een paar speciale zoals talpa, national geografic, animal planet en discovery voor 7,95 per maand. Je moet wel een schotel en ontvanger hebben.
ALs dit te veel gedoe is hou je kabel tv. Digitale kabel tv kost ongeveer 15 euro per maand.
als het allemaal niet beschikbaar is hoor ik het wel.