Kan het bestand niet opslaan of openen uit Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 2.171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Wij hebben nu een probleem bij ons op kantoor. Op een machine waar het gewerkt heeft kunnen we de bijlage ( WORD ) niet openen of opslaan. Krijgen we de volgende meldingen:

Bij openen:

"Kan bestand niet maken: "naam bestand". Klik met de rechtermuisknop op de map waarin u het bestand wilt maken en klik in het snelmenu op eigenschappen om uw machtigingen voor de map weer te geven."

Bij opslaan:

"Kan de bijlage niet opslaan Kan bestand niet maken: "naam bestand". Klik met de rechtermuisknop op de map waarin u het bestand wilt maken en klik in het snelmenu op eigenschappen om uw machtigingen voor de map weer te geven."

Dit probleem hadden we al een keer maar toen was het opgelost door temp leeg te maken. Maar nu hebben we hetzelfde gedaan maar we krijgen nog steeds bovenstaande melding.

Graag jullie hulp

Signature

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Beetje inkoppertje:
Heb je wel machtigingen op de map waar je wilt gaan opslaan?
En heb je machtigingen in de temp map?

[ Voor 23% gewijzigd door Kixtart op 23-05-2007 16:36 ]

☻/
/▌
/ \

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Kixtart schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:35:
Beetje inkoppertje:
Heb je wel machtigingen op de map waar je wilt gaan opslaan?
En heb je machtigingen in de temp map?
Wil het gewoon op de bureublad opslaan. En de temp map kan niet gewijzigd worden want de user heeft geen rechten om dit aan te passen.. En het heeft paar dagen geleden nog gewerkt, zelfde machine, zelfde gebruiker..

Signature

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik bedoel meer of de user in z'n eigen temp map wel mag schrijven. Want als je hem direct opent wordt hij eerst in deze map opgeslagen. Als je zelf opslaat weet ik niet of hij dit ook doet.

Is er ook genoeg schrijfruimte, omdat je zegt dat het eerst opgelost was door de temp map leeg te maken.

☻/
/▌
/ \

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Kixtart schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:43:
Ik bedoel meer of de user in z'n eigen temp map wel mag schrijven. Want als je hem direct opent wordt hij eerst in deze map opgeslagen. Als je zelf opslaat weet ik niet of hij dit ook doet.

Is er ook genoeg schrijfruimte, omdat je zegt dat het eerst opgelost was door de temp map leeg te maken.
Het is opgelost. Er werden bestanden in de temp opgeslagen onder map OLK4 en er mogen amar 100 bestanden met de zelfde naam bevatten. Dus voorbeeld test (1) t/m test test (100) na deze te hebben verwijderd kan je opslaan en openen.

Signature