hallo,
ik heb een probleem: ik had een computer met het moederbord: ASRock K7S41. nu is dat moederbord kapot gegaan en heb ik de K7S41GX gekocht. nu start hij wel weer op maar hij komt niet echt ver. je ziet het startscherm maar dan zegt hij bij mijn harde schijf S.M.A.R.T. capable but disabled. hier heb ik over gelezen dat je dan in de BIOS deze functie aan moet zetten. maar ik kom me BIOS niet in. ik druk dan op F2 en dar staat er precies hetzelfde alleen Go-> Setup in plaats van F2: Setup. dan kan je hem uren aan laten staan maar er verandert niks.
mijn procecor is een AMD Sempron 2600+ Socket A
ik heb een Maxtor 40 GB harde schijf
en mijn ram-geheugen is Kingston KVR333X64C25/1G, 1024 MB, DDR, PC2700, 333 MHz
en een LiteOn CD brander
en een Samsung DVD brander.
kan iemand mij helpen ?
alvast heel erg bedankt !
groetjes raoul
ik heb een probleem: ik had een computer met het moederbord: ASRock K7S41. nu is dat moederbord kapot gegaan en heb ik de K7S41GX gekocht. nu start hij wel weer op maar hij komt niet echt ver. je ziet het startscherm maar dan zegt hij bij mijn harde schijf S.M.A.R.T. capable but disabled. hier heb ik over gelezen dat je dan in de BIOS deze functie aan moet zetten. maar ik kom me BIOS niet in. ik druk dan op F2 en dar staat er precies hetzelfde alleen Go-> Setup in plaats van F2: Setup. dan kan je hem uren aan laten staan maar er verandert niks.
mijn procecor is een AMD Sempron 2600+ Socket A
ik heb een Maxtor 40 GB harde schijf
en mijn ram-geheugen is Kingston KVR333X64C25/1G, 1024 MB, DDR, PC2700, 333 MHz
en een LiteOn CD brander
en een Samsung DVD brander.
kan iemand mij helpen ?
alvast heel erg bedankt !
groetjes raoul
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 19:38 . Reden: betere info ]