[BT] Bluetooth deactiveren/activeren

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03 07:28
Mijn vader heeft een HP laptop. Daarom zit de functie om je bluetooth uit te schakelen als je hem niet nodig hebt. Van een tijdje terug heb ik een bluetooth dongle gehaald om ook bluetooth op mijn desktop te hebben. Nu heb ik een logitech toetsenbord en daar zitten enkele knoppen op die niet gebruikt worden. Nu wil ik net als mijn vader de mogelijkheid hebben om mijn bluetooth dongle te kunnen deactiveren en te activeren. Nu heb ik al gezocht op internet en kwam het programmaatje bttoggle tegen. Dit was het programmaatje wat ik zocht dacht ik, maar nu blijkt dat dit programma alleen voor handheld dingen zijn. Weet iemand of er een soortgelijk programma voor Windows XP is?

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-03 20:25
Die "functie" die je beschrijft, bedoel je daar het knopje mee die op de laptop zit? Of een klikbaar iets in Windows zelf?

[ Voor 0% gewijzigd door EBOOZ op 23-05-2007 15:32 . Reden: typo ]

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03 07:28
EbOoZ schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:32:
Die "functie" die je beschrijft, bedoel je daar het knopje mee die op de laptop zit? Of een klikbaar iets in Windows zelf?
Nee ik bedoel een knop die op de laptop zit. Die gaat blauw branden als ik hem activeer.