[Dreamweaver CS3] Shortcut voor Switch - Views*

Pagina: 1
Acties:

• Nariman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01-2024
Hallo allemaal,

Ik werk al jaren met Dreamweaver omdat ik het een heel handig en stabiel programma vind.

Ik heb sinds kort Adobe Dreamweaver CS3 geïnstalleerd, maar mis nu een van de belangrijkste functie van de Dreamweaver, namelijk de Switch-Views short cut. In alle vorige versies van Dreamweaver, kon je met CTRL+` wisselen tussen Code en Design view, maar dat gaat nu bij de nieuwe versie niet meer.

Als ik deze short cut handmatig wil instellen, geeft hij de volgende foutmelding:
This shortcut will not work with the current keyboard layout because ` is a dead key.

Ik weet dat je een andere key als short cut kunt nemen, maar ik vind juist deze oude standaard key-combi heel makkelijk.

Heeft iemand anders hier ook last van of ben ik de enige?
Is hier toch een oplossing voor te bedenken?

Alvast bedankt. _/-\o_

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waarschijnlijk je Keyboard even instellen op US; de shortcut instellen, en dan je keyboard weer terugzetten 8) ("because ` is a dead key.")
Althans; het proberen waard lijkt me :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 23-05-2007 13:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Nariman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb het kunnen oplossen.
Standaard wordt Windows XP geinstalleerd met "Verenigde Staten (Internationaal)" toetsenbord.
Deze werk niet met Dreamweaver CS3.
In plaats daarvan moet "Verenigde Staten" toetsenbord dus zonder (Internationaal) geselcteerd worden. 8)