tft scherm voor nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-01 01:58

pino85

Im just a Bird in the Sky

Topicstarter
hallo iedereen, ik ben nieuw op tweakers.net en nog niet echt thuis in de pc hardware en sofware wereld.
ik weet niet of ik hier wel op de goede plaats ben om een post over een tft scherm te maken.
zo niet kunt u me aub verplaatsen?

ik wil over 2 maandjes een systeem laten samenstellen maar twijfel heel erg over welk 20 inch tft scherm. ik zag dat er een grote topic liep maar voordat ik die doorgespit heb ben ik echt ontzettend lang bezig. dus ik hoop dat jullie me zo toch willen helpen, en me niet word kwalijk genomen dat ik al die bladzijdes nu niet door lees.

het scherm gaat gebruikt worden voor gamen en ik heb een budget van 250 euro ongeveer. mag iets meer zijn.
het moet een zwart scherm zijn.
welk scherm is dan de juiste keus, welk scherm geeft de beste kleuren en het scherpste beeld?

groeten

[ Voor 6% gewijzigd door pino85 op 23-05-2007 12:40 ]

Liefhebber van Tweakers

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)
ik weet niet of ik hier wel op de goede plaats ben om een post over een tft scherm te maken.
zo niet kunt u me aub verplaatsen?
Videoplanken & Beeldkanonnen is inderdaad de juiste plek...
ik wil over 2 maandjes een systeem laten samenstellen maar twijfel heel erg over welk 20 inch tft scherm. ik zag dat er een grote topic liep maar voordat ik die doorgespit heb ben ik echt ontzettend lang bezig. dus ik hoop dat jullie me zo toch willen helpen, en me niet word kwalijk genomen dat ik al die bladzijdes nu niet door lees.
...maar helaas verwachten we *wel* dat je eerst leest wat anderen geschreven hebben. Als je een beetje slim bent hoef je natuurlijk niet alles te lezen. Lees te topicstart, lees de laatste bladzijde aan posts en gebruik de in-topic search voor dingen waarnaar verwezen wordt die je daar niet gelijk terugvindt.

Dat we dit wel van je verwachten had je trouwen in de registratievoorwaarden kunnen lezen :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.