Logitech z680 ineens dood

Pagina: 1
Acties:

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik zet net m'n comp aan en na wat mail checkken en internetten wou ik even een filmpje bekijken. Ik dus op de aan/uit knop drukken van de z680 maar er gebeurd helemaal niets. Het ledje, wat normaal rood brand, brand ook niet meer. Ik heb de stekker in een andere stopcontact gedaan (je weet maar nooit) maar dat hielp niet. De contact achterop de sub ontkoppeld en weer terug aangesloten maar dat hielp ook niet. Now what??

Oh ja, ik heb 'm op een contactdoos aangesloten met zo'n aan/uit knop. En gisteravond had ik de contactdoos uit gezet. Is het mogelijk dat, toen ik de contactdoos aan zette, er een piek ontstond ofzo waardoor ik dat ding heb gesloopt??? Alle andere apparatuur werkt wel gewoon.
Garantie kan ik ook wel vergeten. Ik heb 'm al sinds eind 2002

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 17:08

Graveheart

Say what?

Zekering achter op de sub kapot?

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Uit je verhaal kan ik niet opmaken of je het aan/uit schakelaartje achter op de sub al hebt geprobeerd?

En inderdaad, zo te horen is de zekering gesprongen..

Verwijderd

De zekering zit tussen de kabel en de schakelaar. Eerst de stroom eraf dan het zwarte dopje losdraaien en kijken of het draadje in het glazen buisje == zekering nog heel is. zo niet, gegevens die rond de plek van de zekering staan noteren en naar een electroboer / car hifi zaak gaan en nieuwe halen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 12:16 . Reden: Hmmm, mijn excuses voor de Jip en Janneke taal, wist zo 1-2-3 niet hoe het duidelijker uit te leggen :o ]

• Alpha-sphere
MaCk- schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:09:
Uit je verhaal kan ik niet opmaken of je het aan/uit schakelaartje achter op de sub al hebt geprobeerd?

En inderdaad, zo te horen is de zekering gesprongen..
Yup, die heb ik ook al geprobeerd. Ik zal later op de dag check of het die zekering is. Nu eerst naar de kapper :P

• Alpha-sphere
Yup, was gewoon een zekering. En nieuwe gehaald + wat backup :) en ik kan weer genieten :D
THanks guys!! :D

Pagina: 1