Ik ben op zoek naar een nieuwe tv, en heb dus een beetje rondgekeken op het internet. Mijn keus is tot nu toe gevallen op de Samsung LE 32R81B (http://www.kieskeurig.nl/...191B0C12572A400574F29.htm) maar ik weet niet zeker of ik hier wel goed aan doe. Deze tv is namelijk HD-ready zoals dat heet, maar je ziet ook tv's met "Full High Definition". Deze zijn wel een stuk duurder, maar de beeldkwaliteit schijnt wel een stuk beter te zijn?
Wat kan ik nu het beste doen? "Full High Definition" tv's zijn er alleen nog maar in 40inch of groter voor zover ik weet, en daar ben ik niet naar op zoek. Ik zoek eigenlijk een 32inch, dit vind ik de beste maat voor op mijn eigen kamer. Kan ik nu het beste wachten tot de "Full High Definition" tv's in prijs gaan zakken en er dan zo 1 kopen, of kan ik beter gewoon een "HD-ready" tv kopen? Ik ben van plan om er in de toekomst ook PS3 op te gaan spelen.
Als iemand ervaringen heeft met de Samsung LE 32R81B hoor ik dat ook graag
Wat kan ik nu het beste doen? "Full High Definition" tv's zijn er alleen nog maar in 40inch of groter voor zover ik weet, en daar ben ik niet naar op zoek. Ik zoek eigenlijk een 32inch, dit vind ik de beste maat voor op mijn eigen kamer. Kan ik nu het beste wachten tot de "Full High Definition" tv's in prijs gaan zakken en er dan zo 1 kopen, of kan ik beter gewoon een "HD-ready" tv kopen? Ik ben van plan om er in de toekomst ook PS3 op te gaan spelen.
Als iemand ervaringen heeft met de Samsung LE 32R81B hoor ik dat ook graag