Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rubbertjes voor in ear, allemaal gelijk? los te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.261 views sinds 30-01-2008

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11 15:50

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Mensen zijn er ook los rubbertjes te koop voor in ear phones ?
en zijn deze gelijk voor all in ear phones ?

Hoe lossen anderen dit probleem op ???

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 15:42
Nee, die zijn niet alemaal gelijk, maar sommigen passen wel op anderen. En niet voor alle modellen zijn er te koop. Zie Wat zijn goede oordopjes? Deel 8. Welke dopjes heb je?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:43
Zoutvat schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:30:
Nee, die zijn niet alemaal gelijk, maar sommigen passen wel op anderen. En niet voor alle modellen zijn er te koop. Zie Wat zijn goede oordopjes? Deel 8. Welke dopjes heb je?
Post maar niet in dat topic, als je geen oordopjes van >200 euro hebt, doe je neit mee. En wordt er geen support verleend op je vraag!

Maar goed, ik meld me ook me ook aan. Bij mp3shop kan je voor de creative EP-630 medium 10stuks voor 18 euro krijgen.

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

Termi schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:32:
[...]
Maar goed, ik meld me ook me ook aan. Bij mp3shop kan je voor de creative EP-630 medium 10stuks voor 18 euro krijgen.
vergeet niet dat je dan wel naar de sleeves van Sennheiser moet zoeken, waar de creative ene kloon van is ;)

Simplicity is de bom...

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-11 08:26

SeatRider

Hips don't lie

[...]
Post maar niet in dat topic, als je geen oordopjes van >200 euro hebt, doe je neit mee. En wordt er geen support verleend op je vraag!
Nu is GoT gelukkig ook geen professionele helpdesk waar je recht hebt op support :S

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Termi
SeatRider schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:46:
[...]

Nu is GoT gelukkig ook geen professionele helpdesk waar je recht hebt op support :S
Nee, maar als ik ongeveer 4x in topic vraag van goh weet iemand waar je voor een normaal bedraag van die sleeves kan kopen. Krijg ik niks te horen! Ik snap dat er nergens rechten op ontleed wordt, maar ik mag toch wel een keer van uitgaan van goh misschien moet je bij pietje in Amsterdam zijn.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 15:42
Omdat je dat ook niet kan. Fabrikanten vragen daar enorme prijzen voor. De dopjes van de ep630 passen trouwens ook op de sony nx1, ex51 en dus warschijnlijk ook op de ex70 en 71. k denk dat je beter kan roberen te ruilen met iemand.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:19

psy

Zoek eens op eBay, daar zijn er genoeg te koop voor weinig.

Zoals deze: http://cgi.ebay.com/Repla...goryZ111695QQcmdZViewItem

Ben je 9 dollar kwijt, en ze passen perfect (op een EX71 dan)

[ Voor 64% gewijzigd door psy op 23-05-2007 11:20 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Termi
psy schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:16:
Zoek eens op eBay, daar zijn er genoeg te koop voor weinig.

Zoals deze: http://cgi.ebay.com/Repla...goryZ111695QQcmdZViewItem

Ben je 9 dollar kwijt, en ze passen perfect (op een EX71 dan)
Je hebt 10 dopjes medium voor 18 euro, als je gewoon 2 maatjes zoekt kan je ze ook verdelen :).

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11 15:50

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
http://www.in-ears.nl/index.php?id=33

gemaild naar deze mensen. ik denk dat hier de juiste rubbertjes voor mij tussenzuitten
ik hep phillips in ear voor 29 euro ofzo. geen flauw idee welk model.

weet wel dat de rubbertjes van een universal achtig iets uit thailand (gekocht op een marktje voor 1,50) ook passen.

ik wil alleen de kleinere hebben en daarvan ben ik er tijdens het snowboarden 1 kwijt geraakt.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Hee, daar kan je ook zo'n kabel kopen, handig, want die kabels gaan nog wel eens kapot. Heb zo'n ding laatst nog tussen mijn fietswiel gehad, en zo moeilijk is dat solderen niet eens.

Verwijderd

Bij http://www.new-line.nl/ en waarschijnlijk wel meer winkels kun je shure sleeves (rubbertjes) bestellen. De sleeves voor de E2 (Shure PA-749) passen goed op de verschillende bekende sony en creative doppen. Ik gebruik ze nu 2 jaar met mijn standaard sony erricson hpm-70 dopjes en sinds kort ook met de cx300 doppen. Philips oordopjes ken ik niet en ik heb geen idee of ze daar op passen, maar grote kans dat die ook gewoon hetzelfde zijn.
De sleeves voor de E3 en duurder passen als het goed is niet op sony, sehnheiser en creative dopjes .

Ik ben trouwens nog nooit een E2 sleeve verloren. Ik heb het idee dat deze sleeves beter vast blijven zitten aan de dopjes dan de originele sleeves van sony. Deze raaktje bij mij namelijk nogal is los als ik de dopjes uit mijn zak haalde.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 16:43 ]

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:39
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:24:
Hee, daar kan je ook zo'n kabel kopen, handig, want die kabels gaan nog wel eens kapot. Heb zo'n ding laatst nog tussen mijn fietswiel gehad, en zo moeilijk is dat solderen niet eens.
Soldeerse in jouw oordopjes, die twintigmaal kleiner zijn. Plus, deze kabel is bedoeld voor super.fis, en zal veel te stroef zijn voor gewone semi-in-ears.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Termi schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:01:
[...]

Nee, maar als ik ongeveer 4x in topic vraag van goh weet iemand waar je voor een normaal bedraag van die sleeves kan kopen. Krijg ik niks te horen! Ik snap dat er nergens rechten op ontleed wordt, maar ik mag toch wel een keer van uitgaan van goh misschien moet je bij pietje in Amsterdam zijn.
Misschien omdat het al 20 keer langs gekomen is?
Bij de AH kan je ze niet krijgen, dus moet je gewoon de reguliere kanalen af gaan. Google en Ebay.
Verder kan je priema in dat topic praten over welke sleeves wel bij bepaalde dopjes passen en welke niet. Misschien ligt het eerder aan je vraagstelling dat er geen reactie komt, of je bent wel heel snel op je teentjes getrapt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door fsfikke op 25-05-2007 23:02 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[...]

Wat een onzin :/
In dat topic gaat het vaak genoeg over de wat minder prijzige oordopjes, zoals die van Creative en Sennheiser. Ook worden vragen daar ruimschoots beantwoord, tenzij ze in elk deel al meerdere malen aan bod zijn gekomen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hoe dan ook, het antwoord op deze vraag is te vinden in de startpost van Wat zijn goede oordopjes? Deel 8. Daar staat niet letterlijk bij waar je ze precies kunt kopen, maar een beetje eigen inzet wordt wel verwacht. Zoveel moeite is het toch niet om even het woord "rubber" in te typen in de Quicksearch? Dat levert al heel veel bruikbare tips en links op.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.