Toon posts:

LogMeIn pc opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.095 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort maak ik gebruik van de logmein free service.

Deze bied ook de mogelijkheid om de pc te herstarten. Maar, als mijn pc herstart, kom ik in het windows inlogscherm(dat is normaal, ik weet het) maar dan kan mijn logmein verbinding nog niet worden opgestart...

Dus kan ik never nooit een pc herstarten, omdat ik daarna de connectie kwijt raak.

Is er een mogelijkheid dat Logmein al laad, voordat het wachtwoord is ingegeven? Dan kan ik namelijk vanaf een andere pc het wachtwoord invoeren voor de host pc...
Ik heb windows vista, en ja hij staat al bij het tabblad, opstarten.

Verwijderd

Maakt hij bij het installeren van logmein geen service aan? Normaalgezien moet die perfect werken vanaf je inlogscherm. Of het moet zijn dat hij nog compatibiliteitsproblemen heeft met Vista.

In het tabblad opstarten zetten maakt trouwens geen enkel verschil uit

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 09:43 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:42:
Maakt hij bij het installeren van logmein geen service aan? Normaalgezien moet die perfect werken vanaf je inlogscherm. Of het moet zijn dat hij nog compatibiliteitsproblemen heeft met Vista.
Het is gewoon een service :) En het zou gewoon moeten werken met inloggen na opnieuw opstarten, tenminste dat is mijn ervaring.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/26b5c26462a3056de92bf75de77cce83/full.png

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 23-05-2007 09:48 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:45:
[...]
Het is gewoon een service :) En het zou gewoon moeten werken met inloggen na opnieuw opstarten, tenminste dat is mijn ervaring.

[afbeelding]
Als dat gebeurd, krijg ik de melding van logmein

Your session has timed out or the host went offline during your connection attempt.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:56:
Als dat gebeurd, krijg ik de melding van logmein

Your session has timed out or the host went offline during your connection attempt.
Ik denk dat je even geduld moet hebben. Logmein weet waarschijnlijk niet dat je ge-reboot hebt en daardoor blijft je sessie nog open staan op de website.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Oh je hebt gelijk, na 5 min ofzo kan ik weer inloggen.

Bedankt iedereen;)

Topic mag eventueel dicht.

Verwijderd

Maakt deze computer gebruik van een domein anders kan je er ook voor zoren dat je windows direct door start en aanmeldt op een gebruiker die je van te voren hebt ingesteld. Dan wordt alleen elke keer dat je de computer aanzet deze gebruiker aangemeld. Als je op een domein zit kan dit niet en zul je wel elke keer handmating moeten inloggen. En hoezo maak je geen gebruik van Remote Desktop Connection als het een Windows XP Pro betreft. Hiermee kan je de computer ook herstarten en dit kan ook via een webinterface.

Als je computer automatisch zal willen laten door starten moet je even het commando "control userpasswords" uitvoeren in run. en dan moet je het vinkje voor " Users must enter a user name and password to use this computer weg halen en voor je dit doet moet je eerst de desbetreffende gebruiker selecteren en applyen en dan moet je als deze gebruiker een wachtwoord heeft dit invoeren en anders leeg laten. ;)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:20:
Maakt deze computer gebruik van een domein anders kan je er ook voor zoren dat je windows direct door start en aanmeldt op een gebruiker die je van te voren hebt ingesteld. Dan wordt alleen elke keer dat je de computer aanzet deze gebruiker aangemeld. Als je op een domein zit kan dit niet en zul je wel elke keer handmating moeten inloggen.
Op alle versies van iig NT5.x is dit gewoon een registersetting, onder Winlogon, dus dat is niet aan een domein of whatever gebonden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1