Toon posts:

Hotmail in mail.app werkt wel op intel

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi misschien wel hotmail gebruikers.., iedereen die goed kan zoeken kan het misschien wel bij elkaar halen, maar een concrete opgesomde oplossing kon ik niet vinden, misschien wel handig als sticky.

wat ik deed was: http://www.automagic-soft...ger_universal_1.49.dmg.gz downloaden

dit is een http mail programma.

als je deze installeert op je intel mac zal deze in Mail.app te vinden zijn.

je voegt dan als acount toe een Httpmail acount, en als server zet je simpelweg ner: www.hotmail.com

bij gebruikersnaam je volledige hotmail emailadres: huppeldepup At hotmail.com

wachtwoord spreekt voor zich..

druk op oke in het programma, voeg nog een eventuele regel toe dat je hotmailtje in een aparte map gaat... en klaar:)

ben er zelf wel blij mee, en heb er toch een tijdje om moeten zoeken

Succes!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 15:40

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Denk dat het handiger is om dit in het Onmisbare tools / software - Deel 3 te posten.

Maar erg handig! Ga het van de week even proberen :)

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Voor zover ik weet werkt dit weer niet voor @live.nl adressen. Als server al vanalles geprobeerd, maar hij kan niet connecten...

Verwijderd

Noem het programma gewoon Mail, niet mail.app! Ik noem Outlook toch ook niet Outlook.exe? Sorry dat ik zo abrupt overkom maar ik irriteer me steeds aan deze 'fout'.

• gebradenkip
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-01 11:50
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:02:
Noem het programma gewoon Mail, niet mail.app! Ik noem Outlook toch ook niet Outlook.exe? Sorry dat ik zo abrupt overkom maar ik irriteer me steeds aan deze 'fout'.
Het is geen fout, het is een verduidelijking. 'Mail' kan immers veel meer betekenen dan alleen het mailprogramma van Apple en Mail.app verkomt dus verwarring.

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-02 18:27
Je ergert je aan iets, of je vindt iets irriterend.

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 16:17
Ik heb die http mail plugin enkele maanden gebruikt, en om de 1 of andere vage reden deed het opeens keer op keer Mail crashen. Ik heb als "oplossing" maar een Gmail adres aangemaakt. Werkt naadloos door de pop instellingen en het is ook nog eens veel sneller met het ophalen van berichten.

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44

iMars

Full time prutser

Denk eerder meer persoonlijke voorkeur. Ik irriteer me bijvoorbeeld mateloos dat veel mensen iPod verkeerd schrijven, bijvoorbeeld Ipod...

Koop hier mijn P1 reader :)

Verwijderd

gebradenkip schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:25:
[...]

Het is geen fout, het is een verduidelijking. 'Mail' kan immers veel meer betekenen dan alleen het mailprogramma van Apple en Mail.app verkomt dus verwarring.
In OSX zit nu eenmaal een programma dat Mail heet, en omdat er hier doorgaans maar weinig andere programma's gebruikt worden lijkt het me logisch dat iedereen snapt wat er bedoeld wordt.
Toch schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:32:
[...]

Jij corrigeert zeker de examens nederlands?

Verwijderd

Het irriteert me.

Verwijderd

[...]

Kuch... Je vindt iets irritant :p

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
@voorgaande: lekker belangrijk?
Serenity schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 02:23:
Voor zover ik weet werkt dit weer niet voor @live.nl adressen. Als server al vanalles geprobeerd, maar hij kan niet connecten...
Iemand?

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 16:17
Serenity schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:57:
@voorgaande: lekker belangrijk?

[...]

Iemand?
Kan er wel eens mee te maken hebben dat de nieuwere hotmail of live adressen geen ondersteuning meer hebben voor gebruik in Outlook Express. Misschien maakt de http mail plugin wel gebruik van dezelfde technieken om verbinding te maken.

Ik heb een hotmail adres uit de steentijd, en die doet het wel. (in principe dan)

Verwijderd

Topicstarter
@live.nl emailadressen gaan ook gewoon via hotmail.com server toch?

of is de server van live na het inloggen een andere..?

en op de mail.app als reactie: Ik neem aan dat de superpro's hier nieteens naar kijken, naar dit soort posts dan. het is eerder voor mensen die een soort overgangsperiode zitten van windows naar Mac OSX en dit soort dingen vroeger wel gebruikten, en het nu niet meer kan, en niet zo bedreven zijn op alle gebieden zoals menig ander hier..

hoop dat het verder lekker ontopic blijft

Verwijderd

`Wat is de server voor inkomde post van hotmail?

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Uit de read me first:

Limitations (what doesn't work):
? Newer Hotmail accounts will probably need to be
upgraded to Hotmail Plus
? There are still some bugs that may cause Mail to
crash randomly
? Creating new folders on the remote host using
Mail
? Moving messages on the remote host
? Under Tiger the Rebuild item of the Mailbox
menu seems to get rid of all messages, so don?t try
using it ;)

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Verwijderd

Ik erger me der ook de pestpokketyfus aan!! zeg dan gewoon ''hotmail in Apple's Mail werkt wel op Intel'' dat spreekt toch voor zich of niet soms :(

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:02:
[...]

Ik erger me der ook de pestpokketyfus aan!! zeg dan gewoon ''hotmail in Apple's Mail werkt wel op Intel'' dat spreekt toch voor zich of niet soms :(
Ha, ha. Jij wordt niet oud zo.

Zoef

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit topic gaat inmiddels nergens meer over. Als er mensen zijn die problemen hebben met HTTPMail, dan mogen die een nieuw topic openen (die aan de richtlijnen voldoet). Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.