Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Tahoe, iPhone 16 Pro, iPad Pro 11 inch
dat is een installtool die je gewoon moet dubbelklikken, dan installeert flip4Mac met een standaard Mac OSX installscherm (waarbij je bv ook de gewneste schijf kunt uitkiezen en daarna de bindings geupdate worden) .
daarmee kun je vervolgens binnen je normale Quicktime player ook .wmv afspelen.
[ Voor 24% gewijzigd door RM-rf op 22-05-2007 21:56 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Maar mpkg is een Metapackage en geen make package
[ Voor 174% gewijzigd door Daedalus op 22-05-2007 21:57 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dank voor de snelle reactie. Ik heb dus de Flip4mac WMV.mpkg dubbelgeklikt maar gebeurt dus helemaal niets! Ik weet het echt niet meer
gr
Jos
Verwijderd
Goed ik heb zelf geen Mac dus helpen kan ik dan ook weer niet, maar gezien de reacties moet je er toch echt gewoon op dubbelklikken dus probeer het anders maar opnieuw te downloaden.
Voor informatie over MPKG, zie hier.
Kijk hier voor een mogelijke oplossing voor je probleem.
Om het makkelijker te maken:
If you don't have Installer.app in /Applications/Utilities then
indeed you cannot open mpkg files. If you do have it, then your
LaunchServices database is broken -- try dropping the mpkg on
Installer.app
Zoeken op Google is toch wel het 1e wat je doet lijkt mij? Bovenstaande waren de eerste 2 links op "open .mpkg"
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 02:13 ]
gr
Jos
Kan je in installer opnieuw installeren?mcmiles schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:16:
Ik kom er niet uit, ook niet met de oplossing van dani. Ik vermoed dat het in de installer zit. Staat deze goed in de map 'hulpprogramma's' in Programma's?
gr
Jos
Verwijderd
Dan, met een rechtermuisklik (of ctrl-click) kies je "Get Info".
Ergens onderaan staat "Open with" en een drop down menu waaruit je programma's kan kiezen.
Staat daar nog steeds "Installer" als standaardapplicatie?
Indien dit niet zo is klik dan op het menu en kies "Installer". Daarna klik je op "Change All". Kan zijn die ie je om je paswoord vraagt.
Laat even weten of alles in orde is ...
Iets halverwege staat inderdaad 'open met'.
Hier staat 'installer.app'. Ik neem aan dit goed is?
gr
Jos