Toon posts:

PHP Redirect probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,
Ik wil jullie graag mijn probleem voorleggen. Voor een website voor school heb ik onder andere dit script nodig (zie hieronder). Alleen dit levert de volgende PHP foutmelding op:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/accentraal/iacascript/klaap.nieuw.php:3) in /home/www/accentraal/iacascript/klaap.nieuw.php on line 7
.
Het gebruikte script is (ik heb even de adressen en e-mailadressen verwijderd):
<?php
$kpontvanger = $_POST['klasp'];
$kpfinal = strtolower($kpontvanger);
switch ($kpfinal) {
case "klas1":
header("Location: protocol://redirect");
exit;
break;
default:
echo "<script>window.alert('Deze pagina bestaat niet.\nControleer je tekst op spelfouten.\nAls je zeker weet dat deze klassenpagina niet bestaat vraag hem dan aan door een mailtje te sturen naar:\n*e-mail verwijderd*');</script>";
header("Location: protocol://standaard.pagina");
exit;
break;
}
?>
Kan iemand me helpen?

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 21-06-2010 15:28 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo iemand,

ten eerste welkom op GoT. Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, hebben wij een aantal globale regels (die je terug kan vinden via de FAQ menu bovenin). Per subforum zijn er ook een aantal regels, zoals Waar hoort mijn topic?.

Hierin kan je lezen dat PHP onderwerpen dus beter tot z'n recht komen in Programming. Echter je probleem is dusdanig basic, dat het veelvuldig hier op GoT en via google terug te vinden is. Letterlijk op de foutmelding googlen, leert je dat je voor het versturen geen enkele output mag genereren richting je client (zelfs geen spatie).

Dit topic gaat dicht, omdat hij in 't verkeerde subforum is geplaatst en al veel te vaak voorbij is gekomen. Verder veel plezier hier op het forum.

[ Voor 96% gewijzigd door zeef op 21-06-2010 15:28 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.