Toon posts:

Is dit systeem een beetje stabiel??

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
* Ok, zoals jullie in mijn voorgaande topic al hebben kunnen lezen ben ik bezig met het samenstellen van mijn high-end gamesysteem.

Nu wilde ik graag jullie mening over het feit of dit systeem straks een beetje stabiel loopt:
(1400,- is een boel geld, dus dan wil ik geen happerend systeem... maar een goed soepel/stabiel systeem)
-------------------------------

- ASUS P5B Deluxe Wifi/AP
- Intel Core 2 Duo E6600
- Radeon HD 2900XT (8800 GTX mag dan ietwat sneller zijn, maar is ook meteen een klap duurder)
- 4x Kingston 1Gb (PC5300) [ Part nr. KVR667D2N5/1G ]
- 4x Western Digital WD2500AAKS, 250Gb (7200 rpm) in RAID 0+1 opstelling (ik overweeg de Samsung Spintpoint T166 te halen, omdat de WD erg moeilijk leverbaar lijkt te zijn)
- Lite-On DVD-RW LH-20A1S
- Corsair 620W
- Cooler Master CM Stacker 832

-- [CPU fan] Arctic Cooling Freezer 7 Pro
-- [Case fan] 4x Arctic Cooling Fan 12L (2 vóór, 2 achter)

* Ik stap zo snel mogelijk over op Windows XP Pro 64-bit, vandaar mijn 4Gb aan geheugen.
Zodra alle bugs (en andere oneffenheden) uit Vista zijn gehaald schaf ik waarschijnlijk ook een exemplaar van Vista Ultimate 64-bit aan... maar goed, dat kan nog best een tijdje duren, daar heb ik dan ook geen haast mee.

---------------------

Ik zou dus graag van de kenners een goed advies willen, kan ik er van op aan dat ik straks een stabiel systeem heb... Ja of nee??
(zowel met de Western Digital/Samsung HD's)

Alvast bedankt voor jullie hulp...

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:32

Thandor

SilverStreak

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?. Voorgenoemde sticky bevat een aantal eisen waar dit topic niet aan voldoet. Zodoende gaat dit topic op slot.

Lees eens reviews en bekijk benchmarks over de onderdelen die in de PC's zitten. Zo kom je snel genoeg te weten welk onderdeel het beste is :).
Een aantal interessante review sites zijn: Anandtech, X-Bit labs, bit-tech.net, Guru3D, [H]ard|OCP, HotHardware, Legit Reviews, PC Perspective, The Tech Report en Tom's Hardware.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.