Toon posts:

nieuwe notebook asus

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben dus al geruime tijs op zoek naar een laptop en heb veel zitten twijfelen om de lapotp te halen van medion die 23 mei uitkomt maar ga het toch maar niet doen omdat een nvidia 6150 kaartje niet echt "gamewaardig" is maar aangezien men budget maar reikt tot 900 € kan ik bv. geen laptop halen met een go 7600 en ook het feit dat ik in belgie woon is ook rot maar toch heb ik al eens uitgekeken en ik kwam uit bij een
asus

F3TC-AP017C

AMD Mobile Turion TL52 (New 64bit/Duo Core)
120GB S-ATA harddisk 5400RPM
1024MB DDR2 667Mhz (1 x 1024)
8* DVD-SuperMulti Drive/ 7-in-1 cardreader
NVIDIA® GeForce™ Go 7300 128MB & 256MB with TurboCache/ Interne 1.3Megapixel Webcam
15.4" WXGA ColorShine TFT (1280 x 800)/ 1.3M Webcam
1 x Headphone-out jack, 1 x Microphone-in jack, 1 x Line-in Jack, 1 x RJ11 Modem jack for phone line, 1 x RJ45 LAN Jack for LAN insert, 4 x USB 2.0 ports, 1 x IEEE 1394 port (Firewire), 1 x TV Out (S-Video), 1 x Express Card, 1 x VGA Port
Windows Vista Home Premium NL/UK/FR
Internal W-LAN 54Mbps
Li-Ion 6 cells: 4800mAh
365 x 269.5 x 28-40.5 mm; 2.95kg (6 cell battery)
2 jaar pick-up & return garantie
Gratis Draagtas, Optische Muis

weet er miss iemand of dit een goed systeem is ik ga er niet echt intensief mee gamen maar als men vrienden een kleine lanparty willen organiseren zou ik toch wel willen kunne meegamen desnoods op low detail

hoop dat er iemand raad heeft ?

slu

ps:ben nieuw dus als er iets niet klopt zeg het me dan heb de FAQ wel gelezen maarja 8)7

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Je hebt de FAQ misschien wel gelezen maar heb je ook zitten zoeken op Got ? Ik denk van niet, er is namelijk een centraal topic over : [Ervaringen] Asus F3 serie notebooks .

Blij Met Wilco

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het heb het al gelezen hoor maar ik wou gwn een beetje raad vragen en ook ofdat er iemand een deftelijke pcwinkel kende in belgie waar ze asus verkopen is namelijk moeilijk te vinden :s

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

Moet het per se in België zijn? Waarschijnlijk leveren de meeste Nederlandse bedrijven ook wel over de grens. Hier ben ik echter niet zeker van.

EDIT: Nu ben ik geen Belg, maar is het niet 'deftig' (Vlaams) of 'degelijk' i.p.v. 'deftelijk'? :P Vroeg het me gewoon af btw.

[ Voor 31% gewijzigd door nXXt op 22-05-2007 21:02 ]

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

pricewatch: Asus F3TC-AP017C (Turion TL52; 1GB; 120GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; Vista HP)

Webshops zoals Azerty en ik geloof ook Salland Automatisering leveren naar België.

Voortaan even beter zoeken he ;)

[ Voor 5% gewijzigd door -Thunder- op 22-05-2007 21:02 ]

Blij Met Wilco

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je moet even goed opletten als je nu een laptop gaat kopen, er komen een hoop nieuwe modellen aan met Santa Rosa.

Verder kan ik geen antwoord geven op vragen die misschien in de TS staan omdat ik vrij veel moeite heb om dit te lezen. Schrijf alsjeblieft gewoon in het Nederlands. Of desnoods in het Vlaams, maar dit lijkt nergens op.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Translate® by nXXt®

Ik ben geruime tijd op zoek naar een laptop. Ik dacht eerst aan de Medion laptop die 23 mei uitkomt, maar dat ga ik toch maar niet doen gezien de nVidia 6150 niet echt gamewaardig is. Mijn budget reikt maar tot €900, dus kan ik geen Go7600 betalen. Ook woon ik in België.

Kent iemand een deftelijke [XD] shop in België die Asus klaptops verkoopt? Ik ga niet die-hard gamen, maar gamen op low-quality moet op zijn tijd wel kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
helemaal met eens van het via internet te bestellen enzo maar men vader staat erop dat hij het afhaalt in verband met dode pixels, de garantie uit nederland telt niet in belgie

en nog iets we zouden hem het liefste morgen al gaan halen :s
is iets wat ik dus vergeten zeggen ben

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:08:
helemaal met eens van het via internet te bestellen enzo maar men vader staat erop dat hij het afhaalt in verband met dode pixels, de garantie uit nederland telt niet in belgie

Dan ik kan ik maar 1 ding zeggen als het echt persee morgen moet :/ . Ga gewoon naar enkele lokale computer boeren heen. En vraag naar de notebook, waarschijnlijk kunnen veel winkels de notebook bestellen maar dan heb je hem morgen niet. Vanwaar die haast eigenlijk ? En niet beter voor onderzoek.

Ik vind het verhaal een beetje vreemd mja je moet het zelf weten.

Blij Met Wilco

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
De F3TC is prima, ik zit hier zelf achter een F3JC (oprichter van t F3-topic ;)), het is echt goed spul :)

Er zijn wel wat mankementjes geweest bij sommige mensen, maar als je dit vergelijkt met andere merken (en vooral over hoe het wordt opgelost/afgehandeld) vind ik het super gaan!

Maar check iig ook de F3S-serie, dat zijn laptops uit de nieuwste serie (Santa Rosa), met een nVidia 8400 of 8600-videokaart! Wellicht iets te duur, maar wel het vergelijken waard :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:08:

Volgens mij is er een Europese garantie, maar pin me hier niet op vast. Zoekwerk doet wonderen. Overigens niet erg slim om nu pas concreet op zoek te gaan.

En het is al eerder gezegd: gooi hier eens een wat beter verhaal neer. Deze brij van woorden in jouw post is wat lastig te ontcijferen.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

kan dus prima in het algemene topic [Ervaringen] Asus F3 serie notebooks deze dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.