Toon posts:

Hamachi Problemen bij W3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrienden en ik spelen veel W3 via hamachi. Het probleem is nu dat iemand na ongeveer 2 minuten uit de game wordt gekicked. Bij hamachi staat een melding van "Netwerk adres verkrijgen". Het aparte is dat de internetconnectie blijft bestaan, skype etc valt niet weg. Onze hamachi instellingen bij netwerklocaties zijn identiek, en w3 staat als uitzondering bij de windows firewall. Ook hebben we het bij het spel C&C3 tiberian Wars geprobeerd en hier krijgen we precies dezelfde foutmelding. We hebben hamachi opnieuw geinstalleerd, maar ook dit bracht niet het gewenste resultaat. Kan iemand ons helpen bij dit probleem??,

Nummer

EDIT:

Dit probleem dient zich voor sinds de router is gereset.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 20:39 ]

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:58

NeHoX

Gamer + PV

Router nog een keer resetten?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• bits
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
Je kan het proberen door de Windows Firewall (die zowieso niet zo geweldig is) uit te zetten en dan even te kijken.
Je kan ook eens de goeie poorten open zetten op je router. Weet het niet zeker, maar kan zijn dat dat helpt.

En verder: Specs?

Verwijderd

Topicstarter
Router is al diverse malen gereset daarna... windows firewall uitzetten zal ik gelijk proberen! En wat voor specs wil je verder weten... ben niet zo'n pc held.

Edit: thnx voor snelle hulp en adviezen!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 20:44 ]

• bits
Specs van je netwerkkaart en je router. En misschien is je internetverbinding ook wel handig (kan ook zijn dat er gewoon te veel vertraging tussen jou en je vrienden zit).

En heb je die poorten al geprobeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door bits op 22-05-2007 20:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vriend zoekt specs van router en verbinding, netwerk kaart werkt prima want intern netwerk doet het ook gewoon.

Router: Belken
type: sb5100e

Hoe kunnen we de goede poorten van de router openen zoals je eerder als tip gaf...

Verbinding wordt uitgezocht, ook moden type etc erbij?

Verwijderd

Topicstarter
EN zoals ik al zei, het werkte prima totdat de router gereset werd... Dus het kan inderdaad met die poorten te maken hebben!

• bits
Modem type hoeft allemaal niet... Tenzei je een Livebox oid hebt.
De sb5100e bestaat helemaal niet, maar volgens mij bedoel je deze:

Hier kun je een handleiding vinden over hoe je je poorten moet openzetten. (Nogmaals, ik weet niet zeker of dit jouw router is, anders moet je zelf even je router uit het lijstje vissen op www.portforward.com).

Edit: Ik ben weg :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb deze router net doorgekregen, maar vriend gaat zelf ook wel ff posten hier. We zullen de poorten open zetten en dat proberen, windows firewall uitzetten werkt ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de Magic Option niet vinden in het hamachi menu, need some help!

• bits
Ben er weer :)
Druk eens op F1! (of google).

Verwijderd

Topicstarter
De handleiding is in principe prima, en ik heb al gezocht op internet naar de magic option... maar als ik mijn preferences aanzet staat dat er niet tussen. Hoe kan ik nu aan dat nummer komen?

EDIT: miss dat het voorbeeld een andere versie van hamachi beslaat?!

En idd, het was dat type router!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 21:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit buiten het forum om? Ik wil je wel een mailtje sturen met mailadres... maar kan volgens mij niet op deze site. En ik zet ook mijn email hier niet neer.. oplossing?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
volgens mij bedoelt hij 'do not use universal plug and play' onder 'system'
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:50:
Kan dit buiten het forum om? Ik wil je wel een mailtje sturen met mailadres... maar kan volgens mij niet op deze site. En ik zet ook mijn email hier niet neer.. oplossing?
tuurlijk kan het, maar het idee van het forum is dat anderen er nog wat aan hebben als je de oplossing weet.

[ Voor 72% gewijzigd door BasieP op 22-05-2007 21:53 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• bits
Ik heb geen idee, ik kan je niet verder helpen met Hamachi, maar je misschien heeft de optie een andere naam gekregen. Kijk gewoon eens naar iets waar je de poort moet kiezen. (Opties o.i.d.).

O.. wacht..
Kijk eens hier

En ik ben weer weg!
Welterusten! :z

[ Voor 5% gewijzigd door bits op 22-05-2007 22:16 ]

Pagina: 1