[XP] Nieuwe installatie, Prog's op aparte partitie*

Pagina: 1
Acties:

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:20
Ik zit met de volgende vraag:
Ik heb een aantal partities, maar het gaat me nu om 2 in het bijzonder:
C:\ -> Windows XP
D:\ -> Dataschijf
Als ik nu WinXP opnieuw installeer, en de D-schijf laat zoals ie is, heb ik dan in mijn nieuwe Xp installatie weer toegang tot de programma's van de D-schijf via het startmenu? Of moet ik alle programma's opnieuw installeren om ze weer in het startmenu en register te krijgen?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-03 07:17
De voorheen geinstalleerde programma's zullen niet in het startmenu staan, alsmede in het register aanwezig zijn.

Bij een compleet nieuwe installatie zul je bepaalde programma's opnieuw moeten installeren.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

SandeR schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:20:
Bij een compleet nieuwe installatie zul je bepaalde programma's opnieuw moeten installeren.
Hoeft niet, je kan ook gewoon de register sleutels importeren van de betreffende programma's. Maar zelf zou ik ook gewoon de programma's opnieuw installeren. (En een shortcut maken is zo gedaan)

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 22-05-2007 19:23 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:20
Oké, vrij weinig keus dus. Iig bedankt.

Of ik zou een image van een schone installatie kunnen maken en die op cd C-schijf kunnen plaatsen, zodat alles weer wat soepeler loopt?

[ Voor 64% gewijzigd door Flipjack op 22-05-2007 19:26 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Alsje het register backupped, en alle program files en shortcuts backupped, met dezelfde paden, gaat het werken. Anders niet.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-03 07:17
MensionXL schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:22:
[...]

Hoeft niet, je kan ook gewoon de register sleutels importeren van de betreffende programma's. Maar zelf zou ik ook gewoon de programma's opnieuw installeren. (En een shortcut maken is zo gedaan)
Zoek jij dan maar ff de benodige sleutels op ..
Veel gedoe..
Tuurlijk is er altijd een andere weg, maar een nieuwe installatie van programma's is gewoon het gebruikelijke.
Pagina: 1