Zoals de titel eigenlijk al zou moeten vermoeden ben ik opzoek naar een nieuw soort MMORPG. Heb een tijdje WoW gespeeld maar boven level 45 heeft het me niet echt meer kunnen boeien. Lord of the rings is nu net uitgekomen maar buiten het lotr gedeelte om is het denk ik toch weer meer van kies een warrior/ranger ga wat beesten te lijf en LVL!!!...
Zijn er niet andere MMORPG? Waar je bevoorbeeld moet researchen farmen bouwen winkelen?
Het level gebeuren dmv vechten mag er heus wel inzitten maar het is niet de bedoeling dat dit als hoofdtaak is van het spel...
Ik heb al wel iets meegekregen over Star Wars dus daar ga ik nog even achteraan om te kijken wat dat precies inhoud....
Zijn er niet andere MMORPG? Waar je bevoorbeeld moet researchen farmen bouwen winkelen?
Het level gebeuren dmv vechten mag er heus wel inzitten maar het is niet de bedoeling dat dit als hoofdtaak is van het spel...
Ik heb al wel iets meegekregen over Star Wars dus daar ga ik nog even achteraan om te kijken wat dat precies inhoud....