Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PPC] Welk goedkoop navigatiesoftware met TMC?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:40
Voor mijn E-ten Glofiish X500 zoek ik naar een betaalbaar navigatiepakket.
Prijs onder de € 100,- en een TMC dienst die liefst gratis is. TMC via GPRS is vrijwel een must aangezien dit toestel geen TMC informatie via FM kan ontvangen.

Wat mij tot nu toe de meest geschikte kandidaat lijkt is Route 66 Navigate 7.
+ Goedkoop in aanschaf
+ Gratis GPRS TMC
- Geen flitpalen/POI's aan toe te voegen. Maar wellicht is dit op te lossen met de plug-in van scdb.info

TomTom 6 heb ik een tijdje geprobeerd van een vriend. Op zich een mooi pakket, maar de aanschafprijs vind ik vrij hoog, en dan komen er nog dure abonnementskosten bij voor TMC en flitspalen.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een soortgelijk pakket waar ik naar op zoek ben?

• Vimana
Niemand? :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Volgens is er op dit moment nog niet zo veel beschikbaar in Nederland waar al TMC in geïntrigeerd zit. Alleen de grote bedrijven, zoals TomTom en R66, hebben zo een breed assortiment dat ze het dus kunnen aanbieden. Vooral voor WM5 devices is er nog weinig op de markt dat echt goed in Nederland werkt en laat staan dat daar TMC inzit. :)

• Vimana
DaannO schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:07:
Volgens is er op dit moment nog niet zo veel beschikbaar in Nederland waar al TMC in geïntrigeerd zit. Alleen de grote bedrijven, zoals TomTom en R66, hebben zo een breed assortiment dat ze het dus kunnen aanbieden. Vooral voor WM5 devices is er nog weinig op de markt dat echt goed in Nederland werkt en laat staan dat daar TMC inzit. :)
Daar was ik al bang voor. Ben alle site's van de bekende programma's afgeweest, maar zonder resultaat.
Ga vanmiddag dan maar Route 66 halen.

Bedankt!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dan kan deze nu wel op slot :Y)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.