Toon posts:

[eMule] gedownloade bestanden bestaan niet

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik heb een heel vaag probleem. Ik heb dus wat met eMule gedownload, maar ik kan het bestand nergens vinden. mijn "incoming" map is C:\program files\eMule\incoming, maar die map bestaat simpelweg niet. Als ik Tools>Open incoming folder klik krijg ik:
[Window Title]
Location is not available

[Content]
C:\Program Files\eMule\Incoming refers to a location that is unavailable. It could be on a hard drive on this computer, or on a network. Check to make sure that the disk is properly inserted, or that you are connected to the Internet or your network, and then try again. If it still cannot be located, the information might have been moved to a different location.

[OK]
Als ik de file aanklik in "shared files" binnen eMule, dan word alles normaal uitgevoerd zoals het zou moeten. Het bestand is dus ERGENS! maar waar 8)7

In een cache of een temp folder??? :?

Weet iemand raad. :P

Dank u!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 12:54
Ga eens na of je de laatste versie hebt van het programma, zoniet kijk dan eens bij de verbeteringen in nieuwere versies of er een melding wordt gemaakt van dit verschijnsel (met een indicatie voor hoe het probleem op te lossen mogelijk).

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:21

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb je misschien verborgen bestanden uitstaan?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik zou zeggen maak die map 's aan, dus "C:\program files\eMule\incoming" en kijk 's of ie 'm dan daar meteen in gooit.

Verwijderd

Topicstarter
Het wil echt niet.

Verborgen bestanden en map zelfmaken had ik al geprobeerd. En jah, ik heb de nieuwste eMule. 0.47c toch??

Ik heb nu emule al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft onthouden dat ik die file gedownload heb, en daarom is hij rood aangegeven in mijn zoekresultaten en kan ik hem niet nog eens downloaden.

Ik weet ook niet waar eMule zijn settings vandaan haalt. Als ik hem deinstall zou hij zichzelf TOTAAL moeten opruimen, maar dat doet ie blijkbaar niet en bij elke herinstallatie onthoud hij mijn settings en gedownloadde bestanden. Ik heb al gezocht met regedit maar die kon ook nix interessants vinden.

Mijn download in "Shared files" is nu verdwenen, dus ik kan hem ook niet verwijderen. :(

Ik probeer nu de file met een andere PC te downen omdat ik hier nu ff geen geduld voor heb.
Zou me toch onwijs dom lijken als een OS reinstall de enige methode is om dat bestandje op deze PC nog eens te kunnen downen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:21

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:28:
Het wil echt niet.

Verborgen bestanden en map zelfmaken had ik al geprobeerd. En jah, ik heb de nieuwste eMule. 0.47c toch??

Ik heb nu emule al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft onthouden dat ik die file gedownload heb, en daarom is hij rood aangegeven in mijn zoekresultaten en kan ik hem niet nog eens downloaden.

Ik weet ook niet waar eMule zijn settings vandaan haalt. Als ik hem deinstall zou hij zichzelf TOTAAL moeten opruimen, maar dat doet ie blijkbaar niet en bij elke herinstallatie onthoud hij mijn settings en gedownloadde bestanden. Ik heb al gezocht met regedit maar die kon ook nix interessants vinden.

Mijn download in "Shared files" is nu verdwenen, dus ik kan hem ook niet verwijderen. :(

Ik probeer nu de file met een andere PC te downen omdat ik hier nu ff geen geduld voor heb.
Zou me toch onwijs dom lijken als een OS reinstall de enige methode is om dat bestandje op deze PC nog eens te kunnen downen.
De nieuwste versie is volgens mij 0.48a. Maar wat je ook kan proberen als je klaar bent met Emule is namelijk Amule, ander programma maar meer ondersteuning en multiplatform :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 13:31

mace

Sapere Aude

Ja of gewoon een fatsoenlijk filesharingnetwerk gebruiken.....

/HK :P

Kan je niet met de rechermuisknop op de bestanden klikken en dan "doelmap openen" ofzo doen, of anders open je een mp3tje ofzo en dan kijk je bij de eigenschappen in je media player waar het bestand staat.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon de file gelukkig opnieuw downen. Je moet de download tussen de zoekresultaten opzoeken. In princiepe is hij dan rood en kun je hem niet nog eens downen. Maar een klik met rechtermuisknop en dan "Remove" (als ik me niet vergis) maakt het mogelijk om dezelfde file nog eens te downloaden.
Pagina: 1