Toon posts:

[Multiplatform] Need For Speed: Pro Street

Pagina: 1
Acties:
  • 854 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pre-teaser: http://www.youtube.com/watch?v=R2SCo-EIpPs

Bron: http://www.electronicarts.cz/games/10843/Movies/2589/

Ziet er naar uit dat je eindelijk een deuk in je auto kan rijden!

En de rx-7 is back! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:27
hmm ben benieuwd hoe arcade dit gaat worden..en release date 31-05-07 of heb ik t nou te snel gekeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-08 04:37
Ben benieuwd. Wordt dan de eerste need for speed met schade sinds Porsche 2000 ofzo? Klinkt een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:30

Vos

AFCA

van wiki:
Soft Club, the Russian publisher, said that the game will be titled Need for Speed: Pro Street and will be released in November 2007. However, this information was later removed, and EA has not officially confirmed a title.
Verder had de TS denk ik best iets meer info kunnen verzamelen?

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 22-05-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als dit ala Carbon arcade gaat worden, nee dank je :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de pretease, denk dat op 31-5-2007 de hele teaser uit komt. Klein detail in het nummer bord van die rx-7 staat de datum op z'n amerikaans.

Ik dat met een realistischer schade model er ook een reaslistischer rij model komt. Geen sim, maar iig niet super arcade. Street Legal Racing: Redline-achtig zou fijn zijn, maar EA kennende zit dat er niet in denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:04:
Pre-teaser: http://www.youtube.com/watch?v=R2SCo-EIpPs

Bron: http://www.electronicarts.cz/games/10843/Movies/2589/

Ziet er naar uit dat je eindelijk een deuk in je auto kan rijden!

En de rx-7 is back! ;)
Kleine correctie van mijn kant, de offciele bron is deze: http://www.ea.com/nfs/carbon/
Met een mooie teller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Het moet toch niet gekker worden: een PREteaser. :? Sjongejonge! 8)7

Hoe verzinnen ze het. |:(

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was de rx-7 uberhaubt weggeweest? :P

en ik geloof als de need for speed 11 nog geen naam heeft, correct me if i'm wrong :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de naam is bij een blad al bekend gemaakt en blijkt wel pro street te zijn.

nogmeer geruchten:
  • er komen races over de hele wereld
  • het komt waarschijnlijk volgend aar uit(bron komt van youtube want daar heeft ea de teaser gepost met de naam 2008)
  • andere game engine(dat is al zo goed als bekend gemaakt door heel veel mensen)
  • minder arcade en meer SIM
verder weet ik niet of het allemaal inzit want heb het gehoord van anderen en die hebben het uit een blad gehaald en waarschijnlijk ook vertaald.

als dit zo is word het spel wel mooier als de laatste 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hopelijk kunnen ze nu eindelijk eens een knappe AI bouwen ipv die belachelijke 'catch-up' waar je gewoon 2.5 rondjes tam aan moest doen en het laatste halfje ff volgas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Als EA een andere engine gaat gebruiken ben ik wel interesse. Hopelijk beginnen ze meteen clean slate, gaan ze meer de Sim kant op, met damage models etc. Underground 1 was leuk met een nieuwe engine, maar daarna is het alleen maar geupdate in de volgende versies (waar je vervolgens gewoon weer 49 euro voor neerlegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 11:41
Ik hoop dat het weer wat meer de Hot Pursuit kant op gaat. Ik blijf NFS3: Hot Pursuit de beste uit de reeks vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Met bovenstaande. Maar dan graag met realistisch damage model, AI a la Fear, en graphics om je vingers (wederom) bij af te likken.

Wat betreft de AI, ik zou graag een optie willen zien, waarmee je de sterkte van je tegenstander kunt bepalen. Op basis van je vorige resultaat, de lat dan iets hoger leggen, zodat het een uitdaging blijft. Lastig om een goede balans te vinden van de tegenstander. Iedere keer winnen is namelijk saai (zeker met de catch-up AI van de laatste tijd), maar steeds nét verliezen geeft frustratie. Afwisseling is the key I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

En inmiddels is de trailer uit: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=4873
De trailer is niet veel langer dan de teaser, maar laat wel meer zien, en wat :9~

Als dit de uiteindelijke graphics zijn dan ziet het er zeker strak uit, en dat schade model is ook heel vet, denk dat dit weer een goeie nfs wordt, want de laatste paar waren niet zo super.

edit:
Er staat ook een artikeltje op IGN: http://ps3.ign.com/articles/793/793085p1.html
Het komt er op neer dat ze een streetracingsimulator-game maken, de game wordt dus allesbehalve arcade, met uitgebreide tuning en tweaking van de motor. En crashen schijnt slechte gevolgen te hebben, nee geen respawn meer. :o
Dat zou wel eens kunnen dat je je auto kwijt bent, na een crash, of flink moeten reapareren,
ze slaan iig een hele nieuwe weg in met deze pro street
deze game staat nu alvast op mn verlanglijstje :)

[ Voor 42% gewijzigd door Arm1n op 31-05-2007 17:37 ]

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat ze ervan maken dit keer, ik heb tot nu toe elk deel gespeeld en de laatste delen zijn eigenlijk de minste, terwijl je zou verwachten dat het steeds beter wordt, maar ja.
Filmpjes tot nu toe lijken mij CGI en zeker niet ingame dus dat blijft ook nog afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 12:10

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Brasher schreef op zondag 27 mei 2007 @ 00:34:
Ik hoop dat het weer wat meer de Hot Pursuit kant op gaat. Ik blijf NFS3: Hot Pursuit de beste uit de reeks vinden :)
Ik Most Wanted, Spel is mooi en met dag licht en daar geef ik veel om, in het donker rijden vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:34:
was de rx-7 uberhaubt weggeweest? :P
Inderdaad. In Carbon zit ie gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las hier net een bericht die verwees naar Street Legal: Redline racing, zou het persoonlijk erg mooi vinden als ze bij Need for Speed die kant op gaan, gewoon zelf dat blok uit mekaar halen en op die manier opbouwen, het zelfde voor de bumpers en dergelijke.
zoiets voegt ook wel een gedeelte realisme toe in een spel
dat met die kant en klare bodykits vind ik totaal niks in need for speed, ik heb nog nooit een bodykit er tussen zien staan welke ik echt mooi vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ach , het blijven speculaties natuurlijk.

Zelfde over dat carbon destijds ; heel veel hype eromheen terwijl de game (imo) gewoon suckte.
Dus komaar op met die demo ;)

@ Hierboven, idd zoiets als streetlegal ! Dat was qua concept een goede game, maar qua graphics / gameplay zoog het hard ;).

[ Voor 27% gewijzigd door sky- op 01-06-2007 12:08 ]

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och tis weer zo ver hoor, EA poept weer een NFS titelt uit binnenkort. Zou het nou ooit nog veranderen dat je niet langs de zijkant kan leunen en dat je met 500 of meer pk op de achterwielen gewoon volgas kunt wegrijden en volgas de langzame bochten door kunt? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:51

Infinchible

Woef!

Als je de draad nou eerst eens even doorleest, wat er tot nu toe bekend is, is dat het een meer simulatiespel moet worden.
Ook schade zal erin verwerkt gaan moeten worden, hierdoor wordt het natuurlijk wel 'gevaarlijk' om te hard door de bocht te gaan, anders kan je wel eens een wiel verliezen enzo.
Nu hoop ik natuurlijk dat dit allemaal klopt en dat ze er ook goed aan gaan houden want dan kan dit weleens een toppertje worden. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!

Edit: Woot! Net even dat stukje van ign gelezen maar het schijnt dus echt helemaal te gek te worden. Auto's kunnen dus helemaal kapot, elk deeltje dat je veranderd aan je auto heeft invloed op je rijgedrag, dus ook spoilers en dergelijke. Er wordt ook gezegd dat je mooi kan burnen bij het wegtrekken, met het risico dat je tegen de muur aan spint, lekker realistisch dus! :*)

[ Voor 28% gewijzigd door Infinchible op 01-06-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het had gelezen gaatj pro street de simulatie kant op dus ik denk als het niet meer volgas wegtrekken word en wallscrape races gaat worden ;) nu hopen dat eht geen catchup races worden tegen de ai

maar ajh ea kennende komen er heelaas weer veel bugs in maar dat is afwachten natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat EA onder simulatie verstaat is volgens mij nog altijd iets heel anders dan SimBim onder simulatie verstaat, met titels als GT Legends en GTR, DAT is simulatie :) maar laat ik niet te voorbarig wezen, eerst de demo eens doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

De laatste 2 Need for Speeds waren zo verschrikkelijk slecht, dat ik nu al ga lachen om dit spel

veel plezier er mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:52
koekoek2003nl schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:50:
De laatste 2 Need for Speeds waren zo verschrikkelijk slecht, dat ik nu al ga lachen om dit spel

veel plezier er mee...
Most wanted was zo slecht nog niet hoor vind ik. Waar ik het wel mee eens ben, is dat Carbon heel slecht was. Dat was gewoon echt een vette ripoff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

Ik heb er ook geen vertrouwen meer in, dat dit toch een NFS kan worden van kaliber dat het ooit was. Tegenwoordig zijn de NFS games een grap. Ik hoop dat EA toch geleerd heeft, maar toch betwijfel ik het ten zeerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
BioHazard schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:13:
Ik heb er ook geen vertrouwen meer in, dat dit toch een NFS kan worden van kaliber dat het ooit was. Tegenwoordig zijn de NFS games een grap. Ik hoop dat EA toch geleerd heeft, maar toch betwijfel ik het ten zeerste.
NFS games een grap? Tot aan Most Wanted heb ik me anders heeeeel erg vermaakt. Carbon was inderdaad niet echt een game waar je ú tegen zegt (was inderdaad een lachertje).

De NFS serie is inderdaad een stuk richting Arcade gegaan, maar, er zijn zat mensen die toch liever een arcade game spelen dan een Simulatie.
Doe mij maar een Simulatie, ik wacht mijn mening lekker af tot de Demo beschikbaar is ;)

[3dit]Game komt in November 2007 uit, te zien aan de nieuwe trailer[/3dit]

@ Carni4561: Add Afbeeldingslocatie: http://dutchtrouble.nl/email_img.png @ msn :)

[ Voor 17% gewijzigd door PeterSelie op 06-06-2007 10:39 . Reden: d0de MSN img ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:48:
Wat EA onder simulatie verstaat is volgens mij nog altijd iets heel anders dan SimBim onder simulatie verstaat, met titels als GT Legends en GTR, DAT is simulatie :) maar laat ik niet te voorbarig wezen, eerst de demo eens doen :>
Juist d:)b . Ik vind GT Legends geweldig met de oude bakken!

Maar wat interressant is aan dat artikel van IGN is ook de reacties van de lezers; dat steeds meer simulaties komen. Een goede, ouderwetse arcade in een leuk jasje is ook niet mis voor de fun, en die speel ik ook. En dan heb je iets als TDU wat ik liever als een arcade++ ziet, en goede mix van beide werelden. Een simulatie speel ik voor de uitdaging, de arcade voor de fun. NFS is voor mij altijd in de categorie fun geweest en dat moeten ze ook niet vergeten. Ik denk dat Carbon bij velen een vieze smaak heeft achtergelaten dus EA moet wel een beetje oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hele lage verwachtingen logischerwijs...het ging zo in de tijdlijn: porsche 2000 kent doorbraak met realistische gameplay --> opvolger hotpursuit 2 maakte verwachtingen waar --> EA introduceerd een heel nieuw element, het tunen en customizen van de bakken en underground verkoopt als een trein --> opvolger underground 2 is leuk maar wat saai geworden --> most wanted is slecht --> carbon had hoge verwachtingen maar is een niks meer dan een fiasco --> dus de nieuwe NFS wordt ook slecht jongens. echt koop hem niet!!! koop Crysis want daar zit ambitie in en ziet er gewoon briljant uit.

jammer dat EA crytek zonodig moest overkopen zodat Ubisoft erna kon fluiten :( typisch EA, ook al met guerrila games, Killzone doet het goed en werken aan Killzone 2, wat gebeurd er: Guerrilla wordt overgekocht door sony (sony is bijna hetzelfde als EA qua strategie). of met DICE, EA moest ook Dice studios zonodig overnemen omdat het zo goed loopt met battlefield maar al die troep gaat nu op de commerciele toer en ik hoop niet dat dit ook met crYsis gebeurd!!!-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:51

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:15:
ik heb hele lage verwachtingen logischerwijs...het ging zo in de tijdlijn: porsche 2000 kent doorbraak met realistische gameplay --> opvolger hotpursuit 2 maakte verwachtingen waar --> EA introduceerd een heel nieuw element, het tunen en customizen van de bakken en underground verkoopt als een trein --> opvolger underground 2 is leuk maar wat saai geworden --> most wanted is slecht --> carbon had hoge verwachtingen maar is een niks meer dan een fiasco --> dus de nieuwe NFS wordt ook slecht jongens. echt koop hem niet!!! koop Crysis want daar zit ambitie in en ziet er gewoon briljant uit.

jammer dat EA crytek zonodig moest overkopen zodat Ubisoft erna kon fluiten :( typisch EA, ook al met guerrila games, Killzone doet het goed en werken aan Killzone 2, wat gebeurd er: Guerrilla wordt overgekocht door sony (sony is bijna hetzelfde als EA qua strategie). of met DICE, EA moest ook Dice studios zonodig overnemen omdat het zo goed loopt met battlefield maar al die troep gaat nu op de commerciele toer en ik hoop niet dat dit ook met crYsis gebeurd!!!-
Wat jij nu zegt klopt natuurlijk ook van geen kant. Waarom zou je Crysis willen kopen als je een arcade-racegame zoekt?
Wat ik tot nog toe gelezen en gezien heb is dat EA met deze game niet de vorige NFS games achterna wil gaan maar een nieuwe weg wil inslaan. Als ik zo de filmpjes zie en dergelijke gaat het ook echt wel de goede kant op, met het schademodel en dergelijke. Ik zeg niet dat ze zich overal aan gaan houden, lees de IGN preview maar even door. Daar kan je goed lezen dat ze een veel meer "simulatie" gevoel nastreven, natuurlijk niet zo erg als GTR en dergelijke maar minder arcade dan Carbon.
Lees dus eerst gewoon alle informatie door voordat je dit spel bij voorbaat gaat afzeiken en als je het dan nog niet gelooft, houd dan gewoon je mond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
überhaupt mogen de mensen die het spel af gaan zitten zeiken hun mond wel houden.

Wanneer een spel niet realistisch is is het spel niet per definitie slecht! Er zijn meer dan genoeg mensen die op zijn tijd graag een arcade spel spelen, dit hoeft niet direct te betekenen dat een spel slecht of zelfs maar commercieel is!

Ga lekker GTR / DTM / Collin Mcrea Games spelen als je zo lekker op zoek bent naar simulatie, maar ga niet de NFS serie af zitten zeiken alleen maar omdat jij een simulatie spel verwachtte en een arcade game kreeg.

Wanneer iemand op zoek is naar een arcade en een simulatie vind, zie je hem / haar dan huilen dat het spel veel te moeilijk is en de auto kapot gaat? Nee..
Lees lekker previews / download demo's voor je een spel gaat kopen, niet iedereen is op zoek naar simulatie, vandaar dat er ook meerdere types bestaan |:( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSoak
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-11-2022

GSoak

Parrot

ravenger schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:05:
[...]

Most wanted was zo slecht nog niet hoor vind ik. Waar ik het wel mee eens ben, is dat Carbon heel slecht was. Dat was gewoon echt een vette ripoff.
Most Wanted had een zeer vernieuwende functie, nl. de "bullet-time" dit vond ik zeker een goede toevoeging aan het spel. Veel lol aan gehad op de PSP.

Carbon, was inderdaad gewoon een slechte poging het tuning/racespel een RPG draai te geven. Ook de PSP versie, niet gelijk aan de PC-versie maar de gameplay verschilt weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:52
GSoak schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:18:
[...]

Most Wanted had een zeer vernieuwende functie, nl. de "bullet-time" dit vond ik zeker een goede toevoeging aan het spel. Veel lol aan gehad op de PSP.

Carbon, was inderdaad gewoon een slechte poging het tuning/racespel een RPG draai te geven. Ook de PSP versie, niet gelijk aan de PC-versie maar de gameplay verschilt weinig.
ik heb die feature nooit gebruikt in most wanted :), maar het was gewoon geen verkeerde game an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:28:
de naam is bij een blad al bekend gemaakt en blijkt wel pro street te zijn.

nogmeer geruchten:
  • er komen races over de hele wereld
  • het komt waarschijnlijk volgend aar uit(bron komt van youtube want daar heeft ea de teaser gepost met de naam 2008)
  • andere game engine(dat is al zo goed als bekend gemaakt door heel veel mensen)
  • minder arcade en meer SIM
verder weet ik niet of het allemaal inzit want heb het gehoord van anderen en die hebben het uit een blad gehaald en waarschijnlijk ook vertaald.

als dit zo is word het spel wel mooier als de laatste 3
Nee; op de site zeggen ze in het filmpje toch echt 31-10-2007 hoor...
:)

Worden veel grote titels dit najaar... NFS, Crysis, CoD Modern Warfare, om maar wat te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
ravenger schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:39:
[...]

ik heb die feature nooit gebruikt in most wanted :), maar het was gewoon geen verkeerde game an sich.
Ik heb de feature ook nooit gebruikt, tot ik het spel voor de Xbox360 kocht.. Knop zit toch lekker op de controller en gebruik hem vooral in de bochten nu.
Moet zeggen dat je er toch heel erg veel snelheid mee behoudt, bocht in ermee, aan het eind van de bocht met nitro weer grip op de weg krijgen en zoefffff weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

veel plezier er mee...
Ah... Dus daar is de kristallen bol gebleven. ;)

Aangezien de laatste 2 delen - in jouw ogen - niet goed waren is het volgende deel dat dus ook. Ik ben blij dat je het even met ons deelt.

Overigens ben ik wel benieuwd. Ik vond zelfs de laatste delen leuk om te spelen (Dat hele realistische simulatie gebeuren hoeft van mij niet zo), maar dit ziet er strak uit, en het schademodel maakt het wel weer wat mooier.

[ Voor 22% gewijzigd door JvW op 01-06-2007 20:21 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

SoaDmaggot schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:10:
überhaupt mogen de mensen die het spel af gaan zitten zeiken hun mond wel houden.

Wanneer een spel niet realistisch is is het spel niet per definitie slecht! Er zijn meer dan genoeg mensen die op zijn tijd graag een arcade spel spelen, dit hoeft niet direct te betekenen dat een spel slecht of zelfs maar commercieel is!

Ga lekker GTR / DTM / Collin Mcrea Games spelen als je zo lekker op zoek bent naar simulatie, maar ga niet de NFS serie af zitten zeiken alleen maar omdat jij een simulatie spel verwachtte en een arcade game kreeg.

Wanneer iemand op zoek is naar een arcade en een simulatie vind, zie je hem / haar dan huilen dat het spel veel te moeilijk is en de auto kapot gaat? Nee..
Lees lekker previews / download demo's voor je een spel gaat kopen, niet iedereen is op zoek naar simulatie, vandaar dat er ook meerdere types bestaan |:( :/
DTM race driver vind ik wel een super game maar een simulatie kan je het echt niet noemen, wel een hele toffe game overigens!.
punt is alleen dat ik me niet voor kan stellen dat zelfs als je van arcade houd je een spel waarmee je het hardst gaat door gewoon langs de randen te 'sliden', geen AI had (hij bleef je gewoon altijd bij...) totaal waardeloze besturing niet goed kan vinden tenzij je nog nooit een race game hebt of een kind van 6 bent wat constant botst (kijk dan is het leuk dat de AI ff op je blijft wachten) leuk/goed vind.
Arcade okee, maar die 'catch-up' was voor mij niet de druppel die de emmer deed overlopen maar dat is gewoon de stortbui die de half volle emmer om deed lazeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een racegame die met een stuurtje niet te spelen is, is per definitie een grap natuurlijk. De laatste steengoede NFS vond ik Porsche Unleashed, omdat daarin het rijden centraal stond. Zeker de oude Porsches waren echt tricky met gas loslaten in de bochten enzo, dat zat er in de latere NFS-series niet meer in. Driften gaat automagisch en de handling van je auto is afhankelijk van het type race dat je wil doen. Dat vond ik jammer, want vroeger was de handling veel lastiger en moest je echt goed je best doen om hard te gaan.

Ik hoop dat er iets van realisme terugkomt, want wat dat betreft vond ik Test Drive Unlimited echt veeeeeeel beter dan de laatste NFS series. Dat tunen vond ik dan wel weer gaaf om te doen, ik heb NFS Underground (1 en 2) en Most Wanted wel veel gespeeld, maar Carbon heb ik na het spelen van de demo laten schieten.

Speel voor de gein eens rFactor of Live for Speed en speel daarna even NFS. Dan merk je wat er allemaal onrealistisch is. En let op: realistisch racen is iets heel anders dan moeilijk racen. Om het makkelijk te maken heb je TC, ABS en invulnerability.

Interessanter filmpje trouwens:

interview

[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 02-06-2007 16:13 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSoak
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-11-2022

GSoak

Parrot

MediJack schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:21:
[...]

Ah... Dus daar is de kristallen bol gebleven. ;)

Aangezien de laatste 2 delen - in jouw ogen - niet goed waren is het volgende deel dat dus ook. Ik ben blij dat je het even met ons deelt.

Overigens ben ik wel benieuwd. Ik vond zelfs de laatste delen leuk om te spelen (Dat hele realistische simulatie gebeuren hoeft van mij niet zo), maar dit ziet er strak uit, en het schademodel maakt het wel weer wat mooier.
Bovendien knal ik bij de shortcuts altijd op het middenstuk, waardoor ik in 1 seconde stilsta. :P
De slowmotion geeft je de kans om bochten (of shortcuts) veel preciezer te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het spel net zo word als in het intervieuw gezegd wordt, is dat een spel om naar uit te kijken :D. De vorige paar afleveringen waren inderdaad crappy. Hopelijk komt ook het echte BHP verhaal terug, en niet met een aantal vakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:11:
[...]

Ik heb de feature ook nooit gebruikt, tot ik het spel voor de Xbox360 kocht.. Knop zit toch lekker op de controller en gebruik hem vooral in de bochten nu.
Moet zeggen dat je er toch heel erg veel snelheid mee behoudt, bocht in ermee, aan het eind van de bocht met nitro weer grip op de weg krijgen en zoefffff weg :D
Die slowmotion moet je proberen toch wel te gebruiken. Als je in slomo rijdt, is je auto wendbaarder maar vooral ook magisch meer massa / zwaarder. Je beukt dus makkelijker door blokkades heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 01:13:
Die slowmotion moet je proberen toch wel te gebruiken. Als je in slomo rijdt, is je auto wendbaarder maar vooral ook magisch meer massa / zwaarder. Je beukt dus makkelijker door blokkades heen.
ik gebruik hem dus, lees dat stukje nog eens door :9

gebruik hem inderdaad ook voor jumps, lijkt erop dat ik minder ver + hoog vlieg dan mijn tegenstanders

[ Voor 25% gewijzigd door PeterSelie op 06-06-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hunters
  • Laatst online: 03-09 12:16
Ik vind het een goede ontwikkeling dat er wat meer Sim achtige effecten in de game komt, ik heb echter most wanted en Carbon ook met veel plezier gespeeld.
Groot nadeel van Carbon vind ik dat je op het begin een type auto moet kiezen, bij een spel moeten gewoon alle mogelijkheden open blijven.

EA wil waarschijnlijk met pro street naar een tussenvorm tussen Arcade en SIM, ik denk dat dat wel eens een gouden combinatie kan worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch een beetje moeite om te geloven dat dit een sim wordt, nfs verkoopt briljant vanwege de lage instap en het simpele arcade racen en dat gaan ze nu weg gooien..? Ik zie henk de bouwvakker al vloeken achter zen 360.

Dat bepaalde groepen gamers realisme en simulatie willen begrijp ik helemaal, hell ikzelf hou ook niet zo van arcade, maar het lijkt me niet slim van EA om een knieval te maken voor deze kleine(re) groep. Wie weet hebben ze er geen nadeel van, de naam verkoopt zichzelf tenslotte maar van mij had het niet gehoeven, als je zo nodig simulatie wil spelen zijn er betere opties, vreemde beslissing van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Misschien willen ze met deze nieuwe titel een tussenstap maken tussen beiden. Gamen begint (anders dan vroeger) populair te worden waardoor dus ook de communitie langzaam volwassen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Grrrrrene schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:24:
Een racegame die met een stuurtje niet te spelen is, is per definitie een grap natuurlijk. De laatste steengoede NFS vond ik Porsche Unleashed, omdat daarin het rijden centraal stond. Zeker de oude Porsches waren echt tricky met gas loslaten in de bochten enzo, dat zat er in de latere NFS-series niet meer in. Driften gaat automagisch en de handling van je auto is afhankelijk van het type race dat je wil doen. Dat vond ik jammer, want vroeger was de handling veel lastiger en moest je echt goed je best doen om hard te gaan.

Ik hoop dat er iets van realisme terugkomt, want wat dat betreft vond ik Test Drive Unlimited echt veeeeeeel beter dan de laatste NFS series. Dat tunen vond ik dan wel weer gaaf om te doen, ik heb NFS Underground (1 en 2) en Most Wanted wel veel gespeeld, maar Carbon heb ik na het spelen van de demo laten schieten.

Speel voor de gein eens rFactor of Live for Speed en speel daarna even NFS. Dan merk je wat er allemaal onrealistisch is. En let op: realistisch racen is iets heel anders dan moeilijk racen. Om het makkelijk te maken heb je TC, ABS en invulnerability.

Interessanter filmpje trouwens:

interview
hoewel een sim van mij ook niet echt gelijk hoeft, zoals GTR is gewoon erg moeilijk ook qua lijnen, dat gaat mij net even te ver eigenlijk. Dan kun je wel stuur hulp of rem hulp etc. aanzetten maar dat vind ik al helemaal nep, als je dan maar ongeveer stuurt ga je al veel te snel goed...

maar ik dwaal af.

het realisme level van bijvoorbeeld TDU (alleen dan zonder dat je auto zo ongelovelijk crappy hobbelt en snel het luchtruim kiest) zou erg mooi zijn, ook DTM racedriver is een goed voorbeeld wat in mijn opinie een erg goede mix is tussen arcade en simulatie.
overigens ben ik het met het 1e puntje niet helemaal eens, de Track mania reeks vind ik toch erg goed terwijl hij met stuurtje moeilijker is dan met tobo. maar dit is echt de uitzondering die de regel bevestigt denk :+
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:52:
Ik heb toch een beetje moeite om te geloven dat dit een sim wordt, nfs verkoopt briljant vanwege de lage instap en het simpele arcade racen en dat gaan ze nu weg gooien..? Ik zie henk de bouwvakker al vloeken achter zen 360.

Dat bepaalde groepen gamers realisme en simulatie willen begrijp ik helemaal, hell ikzelf hou ook niet zo van arcade, maar het lijkt me niet slim van EA om een knieval te maken voor deze kleine(re) groep. Wie weet hebben ze er geen nadeel van, de naam verkoopt zichzelf tenslotte maar van mij had het niet gehoeven, als je zo nodig simulatie wil spelen zijn er betere opties, vreemde beslissing van EA.
NFS verkoopt goed door z'n naam. Denk dat Henk de bouwvakker achter zijn 360 met z'n lompe klauwen aan TDU meer plezier kan beleven, alleen het 6 jarige neefje van Henk, Wimpie genaamd misschien niet.

Je hebt wel gelijk dat ze mischien klanten verliezen als het qua rijden net als NFS Porsche word (geniaal spel was dat in mijn opinie) maar als het zo zou worden als underground 1 (zonder het langs de randen kunnen 'sliden') of NFS3 HP zou ik al dik tevreden zijn en het een prima game vinden!

[ Voor 22% gewijzigd door GoldenSample op 03-06-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand nog wat nieuws over Pro Street?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel plezier er mee...
Dan kan je beter iets anders gaan zoeken denk, Carbon was crap, een flop, echt gewoon faked up.
Maar deze word wel gaaf ^^, (hoop ik) Dacht bij Carbon ook dat die vet zou zijn maar dat viel iets tegen >_<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Wat ik echt hoop, is dat er weer een fatsoenlijke LAN optie in komt.
Dat was in NFS3 (zoals hier boven al werd gemeld) een van de gaafste dingen.
Hot Pursuit tegen je maten.... vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, dat was inderdaad gaaf, racen tegen je huisgenoten.

Als ik zo lees dat er meer sim-kenmerken terugkomen, heb ik een stille hoop dat ik na lange tijd wachten (Most Wanted en Carbon vond ik niet geweldig) weer 's een NFS ga kopen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Laatst online: 30-09-2020
Nou ik ben benieuwd wat Pro Street te bieden heeft. De filmpjes zien er wel super strak uit moet ik zeggen !

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:08
Ik zag net op de website www.nfsprostreet.nl dat er een eerste deel van de carlist is vrijggegeven, hieronder staat ie:

Nissan GT-R PROTO
1970 Plymouth Hemi Cuda
1995 Mazda RX-7
1999 Mitsubishi Eclipse
2006 Audi S4
1986 Toyota Corolla GTS AE86
2006 Mitsubishi Lancer EVOLUTION IX MR-edition
2006 Volkswagen Golf GTI
2008 BMW M3

Niet echt heel veel bijzonders, behalve de bovenste dan, maar doe ermee wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

gokje, komen dus meer muscle car (achtige) zoals de Doge Chager/challenger Pontiac Firebird.
Komen ook 'blast from the past' drift legendes ik gok ook zomaar dat er wat van de Nissan Z series weer d'r in zullen komen (z200 of 300Z dat soort werk)

maw wat veranderd er qua wagens? niet zo veel, ja komen wat muscle cars bij en wat meer autos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
überhaupt zie je bij de meeste racegames dezelfde wagens terugkomen. De grootste vernieuwing die deze NFS met zich mee gaat brengen (of verbetering t.o.v de laatste paar delen moet ik zeggen) is dat dit deel een stuk realistischer zal zijn en een stuk minder arcade.

Racen op Circuits komt terug, politie zal net als verkeer verdwijnen en het schade model komt terug (en zoals er in een interview gezegd is: het spel zal veel, maar dan ook heel veel rook bevatten :9~)

Laat maar komen :9

edit:

[quote]SoaDmaggot schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:51:
@ Carni4561: Add [afbeelding] @ msn :)
[/quote]

[ Voor 18% gewijzigd door PeterSelie op 07-07-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien interresant:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/71298.html

filmpje over geluids opnamen voor in pro street

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nissan skyline r35 gt-r ziet er heel goed uit meot ik zegge :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:08
Mensen, er is weer een nieuwe trailer : http://www.gamespot.com/v...street-official-trailer-4

Het laat wel zien dat ze het geluid er realistisch willen maken en dat porsche dit keer ook weer met 3 auto''s is vertegenwoordigd. Doen zo mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Het heeft ten eerste niets te maken met geluid, en ten tweede hebben de porsches die gebruikt worden niet echt veel te maken met de game ;)

Wat er in de 'trailer' gedaan wordt is het testen van wagens en het kijken naar het precieze weggedrag van auto's, zoals overstuur, onderstuur, etc.
Op deze manier proberen ze de engine realistischer te maken en je het gevoel te geven dat je aan een échte auto sleutelt welke reageert zoals je van een auto zou verwachten.

Dat er gebruik gemaakt wordt van porsches heeft meer te maken met het feit dat porsche EA Games deze mogelijkheid geeft dan dat er daadwerkelijk deze typen in de game gebruikt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een gameplay movie vrijgegeven(ik denk van de E3) alleen er zit geen geluid bij heelaas en ik moet zeggen de ingame graphics zien er heel goed uit en zo te zien zit de snelheid er goed in.

Movie

hij duurt ongeveer 3 minuten en er zijn 2 banen te zien en 4 verschillende auto's(tot zo ver ik heb gezien:
BMW M3
Mazda RX-7
Hemi Cuda
en de laatste heb ik nog enit goed kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
o-m-g.. :9~ :9~ :9~ :>

Ik dacht eerst dat de damage wel meeviel (je ziet overal wagens soepel de baan afstuiteren, je ziet ze alleen niet meer terug), maar als je die één na laatste scene ziet begin ik iig toch echt wel te kwijlen, same als die laatste scene overigens, die rook om het wiel heen.

o-m-g :9~

De 3 maandjes geduld die we nog moeten hebben zijn het voor mij iig wel waard _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

Nou...
Ik moet zeggen, i'm impressed. Ik had een pesthekel aan Carbon, maar deze game lijkt me compleet anders. Woestijnachtige tracks ala NFS3 enz, damagemodels en het achterlijke sturen uit Carbon lijkt ook verleden tijd.

Ik wacht op een demo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 10:15
Hmm, mooie video. enige waar ik me nu al aan stoor is het feit dat het wegdek weer een ijsbaan lijkt te zijn, kwa looks. veel te veel reflectie wat betreft het zonlicht, maar ik denk dat dat met een optie nog wel aan te passen is.

Voor de rest ziet het er goed uit, hoop een beetje op een Porsche Unleashed aflevering dit keer, imo een van de weinig echt goede NFS'en.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, uitgebreide ingame footage: http://video.google.com/videoplay?docid=2818951260031444716

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Ziet er wel gaaf uit! ben erg benieuwd hoe de game gaat draaien,... maar gezien de aandacht die eraan is besteed (zoals bij porsche het weg gedrag berekenen en testen) zal dit ongetwijfeld een top game worden :*) ( in ieder geval stukken beter dan underground 2 en carbon)

ga hem zeker kopen :)

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wat wel grappig is gedaan is dat auto's die iets raken niet plotseling stil staan. Zie je in zoveel spellen, je schaaft ergens langs ofzo en plotseling sta je volledig stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Hmm ik moet ergens zeggen dat het free roaming gebeuren ook wel leuk vond. Maar dit ziet er grafisch toch even heeeeeel anders uit. Damage is ook heel mooi gedaan, enigste wat me wel opvalt is dat die wielen niet onderheving zijn aan impacts. Tenminste ik kan me niet voorstellen dat een auto die een x aantal keer over de kop slaat z'n wielen nog 100% perfect eronder heeft zitten.

Over het snelheidsgevoel, JUMMIE :9 Het lijkt wel trackmania :D Denk dat ik dit spel gewoon weer ga kopen :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Trouwens... of ik heb er overheen gelezen óf het is gewoon nog niet vermeld.

maar de makers van pro street zijn NIET de makers van de underground serie... de makers van pro street zijn de zelfde makers als die van "most wanted"..

en laat ik die game nou net zo heeeeeerlijk vinden (lancer evo :) )

bron: pc gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:45
Jep, most wanted vond ik persoonlijk ook een stuk beter dan de Underground series! Kijk uit naar deze game, hoewel hij waarschijnlijk niet gaat draaien op m'n pc... :O

[ Voor 74% gewijzigd door JeroenGans op 15-08-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik kijk ook weer eens sinds lange tijd uit naar een NFS versie.

Realistische schademodellen... geen al te fantasierijke exterieur fratsen... (relatief) realistische physics,,, overdag racen,,, audi rs4 :)

Ja heb er zin in.. ben benieuwd.

• PeterSelie
Post maar door in: [Multi] Need For Speed: Pro Street

[ Voor 13% gewijzigd door PeterSelie op 06-09-2007 22:13 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05
Verder in bovengenoemd topic dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.