Ik ben op zoek naar een degelijk pakket voor Remote Control te hebben over mijn 2 servers.
Ze draaien alle twee W2K3 R2 x86.
De ene is een dual proc, de andere een single proc.
Ik heb momenteel RealVNC Enterprise in een trail lopen, maar op de dual proc, zuigt ie hol.
Blijkbaar een vrij bekend fenomeen, aangezien enkele forums dit aankaarten.
Helaas moet ik daaruit ook afleiden dat er momenteel geen oplossing voor is.
Daarom ben ik op zoek naar een alternatief.
Ik had al aan PCAnywhere gedacht, maar mijn vraag is of er mensen zijn met ervaring in andere pakketen die eventueel beter zijn; of mensen die er heilig van overtuigt zijn dat pcanywhere hét pakket is.
Terminal Services heb ik bewust niet opgezet, simpelweg omdat er dan een nieuwe shell wordt aangemaakt. Ik moet in de huidig aangelogde shell terecht komen, een echt Remote Control programma'tje dus.
Iemand ideeën ?
Ze draaien alle twee W2K3 R2 x86.
De ene is een dual proc, de andere een single proc.
Ik heb momenteel RealVNC Enterprise in een trail lopen, maar op de dual proc, zuigt ie hol.
Blijkbaar een vrij bekend fenomeen, aangezien enkele forums dit aankaarten.
Helaas moet ik daaruit ook afleiden dat er momenteel geen oplossing voor is.
Daarom ben ik op zoek naar een alternatief.
Ik had al aan PCAnywhere gedacht, maar mijn vraag is of er mensen zijn met ervaring in andere pakketen die eventueel beter zijn; of mensen die er heilig van overtuigt zijn dat pcanywhere hét pakket is.
Terminal Services heb ik bewust niet opgezet, simpelweg omdat er dan een nieuwe shell wordt aangemaakt. Ik moet in de huidig aangelogde shell terecht komen, een echt Remote Control programma'tje dus.
Iemand ideeën ?