Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thermaltake Kandalf LCS

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Tendency
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 10:48
Ik ga binnenkort een nieuwe case halen, waarschijnlijk de Thermaltake Kandalf LCS. Heeft iemand ervaring met deze case? Zo ja, hoe is je ervaring met deze case?

Ik weet nog niet heel zeker welke ik ga halen, maar toch wel een van de volgende cases:
* Thermaltake Kandalf LCS
* Thermaltake Armor LCS
* Thermaltake Shark
* Thermaltake Tai-Chi

Nu vind ik de Tai-Chi behoorlijk duur tegenover de andere kasten, en ik heb al gelezen dat deze kast niet echt geweldig presteerd van wat er beloofd word. (Waterkoeling, fans, etc.) Ook heeft de Tai-Chi een E-ATX aansluiting terwijl mijn moederbord ATX is. Betekend dat dat mijn moederbord daar niet in past? (Even voor de zekerheid)

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Dit is casemodding? Geen case disussie?

• Tendency
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 10:48
Inderdaad, waar had ik dan moeten posten? :|

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 20:02
Woeptiedoe

[ Voor 50% gewijzigd door Putyah op 22-05-2007 16:53 ]

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20
Productsurvey: http://tweakers.net/productsurvey/124621 :)

Verder passen ATX moederborden gewoon in een EATX kast.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik zie ook geen relevantie met casemodding, de overweging of een duurdere kast al dan niet loont is een overweging die je zelf moet maken. Succes met je keuze, maar deze gaat op slot.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.