Ik heb Vista al sinds februari op mijn pc. Tot nu toe heeft alles vlekkeloos gewerkt. Echter toen ik vandaag opstartte kreeg ik al de melding dat Dr. Watson afgesloten werd (fout opgetreden bla,bla,bla). Daarna Live Messenger en daarna de Updater van de virusscanner (NOD). Als ik Firefox opstart doet deze niets (scherm en adresbalk blijven leeg) en zodra je deze probeert af te sluiten crasht deze. Hetzelfde doet zich voor met IE7.
Als ik echter via de commandline ping dan gaat het wel goed en is er netjes activiteit. Ook in het netwerkcentrum lijkt alles goed, en kan windows geen problemen vinden.
Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?
(ik heb met wat algemene termen gezocht, maar zowel op internet als op GoT heb ik geen posts kunnen vinden met gelijksoortige problemen)
Toevoeging: HydraIRC crasht niet, maar geeft een Socket Error 87. Ik ga ook zelf ff kijken of ik daar wat mee kan vinden. Niets specifieks kunnen vinden
Trwns, in mijn windowslogboek staan alleen de crashes, geen info over andere mogelijke fouten.
Als ik echter via de commandline ping dan gaat het wel goed en is er netjes activiteit. Ook in het netwerkcentrum lijkt alles goed, en kan windows geen problemen vinden.
Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?
(ik heb met wat algemene termen gezocht, maar zowel op internet als op GoT heb ik geen posts kunnen vinden met gelijksoortige problemen)
Toevoeging: HydraIRC crasht niet, maar geeft een Socket Error 87. Ik ga ook zelf ff kijken of ik daar wat mee kan vinden. Niets specifieks kunnen vinden
Trwns, in mijn windowslogboek staan alleen de crashes, geen info over andere mogelijke fouten.
[ Voor 14% gewijzigd door Pete op 22-05-2007 17:49 ]