Toon posts:

[WIN2k3] Application Pool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vooropgesteld dat ik een leek ben op het gebied van Windows 2003 server probeer ik toch eea. te bewerkstelligen.

Het zit namelijk als volgt:

Ik heb een Win2k3 server draaien met daarop IIS6.0. Op deze server wens ik een ASP.NET applicatie te deployen, wat op zich goed gaat, in zoverre dat ik inderdaad mijn formulier op het scherm getoond krijg, wanneer ik het submit krijg ik echt de volgende error:
code:
1
2
3
Parser Error Message: Could not load the assembly 'App_Web_atwcgtk8'. Make sure that it is compiled before accessing the page.

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.42

Na enig speuren, wat door mijn beperkte kennis toch enigszins bemoeilijkt wordt heb ik een mogelijke oplossing gevonden, in de vorm van een aparte application pool voor deze applicatie. Nu heb ik voorzichtig in de server configuratie gekeken, maar ik voel me te weinig vertrouwd met deze software om er zomaar even in te gaan 'kloten'.

Concreet:
Is dit de oplossing die ik zoek?
Hoe stel een Application Pool in voor deze applicatie?

Een goede tut stel ook zeer op prijs.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je via start >administrative tools gaat naar IIS Management, dan kan je een nieuwe application pool maken. In de documentatie die je gevonden hebt over de applicatie staat vast wel wat de instellingen moeten zijn.
Om je hier gericht verder mee te kunnen helpen hebben we wat meer informatie nodig, over onder andere de applicatie en alle info die je al had gevonden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Voor de geïnteresseerden, ik heb op de server in de iis configuratie een zogenaamde 'virtual directory' aangemaakt, de web applicatie wordt nu vanuit deze directory geladen zonder problemen.

Problem solved dus :)