Ik heb net een nieuw systeem gekocht en heb een Gigabyte DS4 moederbord met Core 2 Duo E6600 processor en de standaard bij geleverde cooler van intel. maar als ik hem aansluit op het aangegeven plekje voor de CPU FAN als ik het systeem dan opstart begint hij telkens een heel klein stukje te draaien (niet eens een volledig rondje) en zo gaat het om de seconden telkens komt er beetje beweging in en stopt hij weer.
daarna heb ik hem aan gesloten op de plek voor de CASE FAN en daar doet hij het wel gewoon en op de plek voor de CPU FAN niet.
ik snap er zelf helemaal nix van. heb de 24 polige en de 4 polige stekkers voor op het moederbord aangesloten. heb het daarna ook geprobeert met de molex stekker erbij voor de extra PCI-e video kaart (die ik niet heb) en dan doet hij het als nog niet.
ik heb een antec 400 watt smart power voeding.
hoop dat iemand me kan helpen.
daarna heb ik hem aan gesloten op de plek voor de CASE FAN en daar doet hij het wel gewoon en op de plek voor de CPU FAN niet.
ik snap er zelf helemaal nix van. heb de 24 polige en de 4 polige stekkers voor op het moederbord aangesloten. heb het daarna ook geprobeert met de molex stekker erbij voor de extra PCI-e video kaart (die ik niet heb) en dan doet hij het als nog niet.
ik heb een antec 400 watt smart power voeding.
hoop dat iemand me kan helpen.