Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
ik heb hem in mijn kast gezet dat ledje met dat knipper chipje
grtzzzzzzzzzzzzz
grtzzzzzzzzzzzzz
6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750
Ja, maar mijn kast is niet gemod, dus dan zie je niks meer
Canon EOS | DJI M2P
mijnes ook niet hehehe komt nog wel
k heb gewoon een gat gemaakt in zo'n 5.1/4 afsluit dingetje en hem daar ingezet en t zit er wel leuk
JEPPPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEe mijn eerste casemod |_0|_
k heb gewoon een gat gemaakt in zo'n 5.1/4 afsluit dingetje en hem daar ingezet en t zit er wel leuk
JEPPPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEe mijn eerste casemod |_0|_
6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750
Verwijderd
Ik heb een batterij eruit gehaald, zodat ie niet irri knippert en doe hem er af en toe voor de gein in. Als je zelf een auto hebt, een bak zonder alarm kun je doen alsof je dat wel hebt, gewoon dat lichtje in je dashbord verwerken. Erg leuk idee al zeg ik hetzelf.
Lijkt me al een beter idee ja. Sinds ik een lease autootje heb, knippert er de hele tijd ook zo'n lichtje in dat ding. Leuk idee voor in de eigen auto
Canon EOS | DJI M2P
Verwijderd
Je kan 'm toch ook als x-tra HDD lampje gaan gebruiken ?? Heb zelf nl. 3 van die dingen, moet ze nog inbouwen, maar ga dat idd in een 5 1/4 voorzetplaat duwen. Moet alleen nog ff kijken of het lekker loopt op 5 volt. Trouwens, moet dit niet bij Casemodding en Overclocking ??
Hoezo, is dat niet het reserve lampje dan?
Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!
ik heb die batterijen gebruikt voor mn walkman.. gingen best lang mee 
het lampje heb ik nog geen doel voor
het lampje heb ik nog geen doel voor
wij hebben hier met vier van die dingen en een stukje matglas een mooi looplichtje gemaakt....
en dan een verhaal erbij dat we 'm zelf hebben gesoldeerd en geprogrammeerd....
veel ooohhhh's en aaaahhhh's
en dan een verhaal erbij dat we 'm zelf hebben gesoldeerd en geprogrammeerd....
veel ooohhhh's en aaaahhhh's
ik gebruik dat ding ook als nep alarm voor m'n auto. werkt best goed er is pas 2 keer ingebroken in m'n auto sinds dat ding erin ligt
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Maar de auto hebben ze laten staan, dus het werktOp vrijdag 09 februari 2001 11:57 schreef Bamibal het volgende:
ik gebruik dat ding ook als nep alarm voor m'n auto. werkt best goed er is pas 2 keer ingebroken in m'n auto sinds dat ding erin ligt
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hier bij mij op het werk hadden we 60 van die muizen, allemaal met zo'n lichtje. Ik werd er echt strontmisselijk van om te zien hoeveel batterijen er voor Jan met de korte achternaam gebruikt worden. Belachelijk, 120 verklote batterijen.
Verwijderd
En dan nog zelfs van die duracell ultra'sOp vrijdag 09 februari 2001 12:58 schreef Dr. Vork het volgende:
Hier bij mij op het werk hadden we 60 van die muizen, allemaal met zo'n lichtje. Ik werd er echt strontmisselijk van om te zien hoeveel batterijen er voor Jan met de korte achternaam gebruikt worden. Belachelijk, 120 verklote batterijen.
Pagina: 1