Toon posts:

[XP] XP pro bevriest op vreemde momenten

Pagina: 1
Acties:
  • 674 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem, XP bevriest semi-random. Geen blue screen maar gewoon een desktop die niks meer doet. Verder is het systeem stabiel. In de systeem logboeken ben ik deze foutmelding tegengekomen:

Resolve Partial Assembly mislukt voor Microsoft.VC80.CRT. Foutmelding voor referentie: Het onderdeel waarnaar wordt verwezen is niet op dit systeem geïnstalleerd.
Bron: Sidebyside
Gebeurtenis-id: 59

De afhankelijke assemblage Microsoft.VC80.CRT is niet gevonden en de laatste fout was Het onderdeel waarnaar wordt verwezen is niet op dit systeem geïnstalleerd.
Bron: Sidebyside
Gebeurtenis-id: 32

Weet iemand wat dat sidebyside is? Wat kan ik er aan doen?

Ik heb een Dell d9100, dell software support zegt dat ik al mijn programma's een voor een moet deïnstalleren. Lijkt me nogal zinloos.
Er hangt verder een professionele firewire geluidskaart aan, de originele soundblaster heb ik er uit gehaald. Met audio editing en recording is hij nog nooit vastgelopen.
Bijvoorbaat dank voor jullie hulp.

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03 21:31

William/Ax3

We are Starstuff

Google SideBySide ftw?

is dus kennelijk ad aware software wat gedeeltelijk nog aanwezig is.

[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 22-05-2007 14:56 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik even gecontroleerd, ik heb dat Sidebyside niet op de te verwachten plek in het register gevonden. Na een reboot stonden er wel weer foutmeldingen in het eventlog. Ik heb ook deepscan met adaware pro gedaan, die vond niks wat er op lijkt.

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Eergisteren XP pro geïnstalleerd en tijdens browsen/msnnen enzo kan het systeem plots bevriezen.. alleen de reset knop zorgt dan nog voor een restart.

Er is niks te zien in de windows logs..
Ik denk dat het ergens in de drivers ofzo zit, want als ik mijn andere windows xp home installatie draai, heb ik nergens last van..

Weet iemand een programma om te monitoren oid? zodat ik weet waar het fout gaat