Toon posts:

Externe HD met onzichtbare bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zette van de week mijn externe HD en zag dat de map van mijn foto's helemaal leeg was waar normaal 8 gb aan foto's in moet staan. verder staat er op de hd alleen wat word docs. en als ik naar de eigenschappen kijk is wel 8 gb gebruikt. hoe krijg ik dit weer terug???

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:51
Ten eerste Welkom op ons forum :)
-----------

Je zou kunnen kijken of je bestanden alemaal verborgen zijn. schakel de optie in je explorer eigenschappen. (show hidden files and folders)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• dutchcrusader
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 12:56
ff googlen en voila :PC inspector!

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Werkt allebei niet :( iemand anders nog een mogelijkheid?

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
probeer eens, openen met, en dan kiezen voor je programma waar je meestal je foto`s mee bekijkt.

Verwijderd

Topicstarter
nee ook niet:( ik wordt er gek van HELP HELP HELP?????????????/

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Ik vrees dat er iets mis is met je filesystem en dat je riching de datarecoverytools moet gaan kijken. Mits je na het verliezen van je foto's niets hebt weggeschreven heb je een vrij grote kans op 100% herstel.

Zelf heb ik in vergelijkbare situaties goede resultaten behaald met UFS Explorer, maar er zijn meer van dit soort tools, welke je vast wel kunt vinden in de FAQ van dit subforum. ;)

Of je zet natuurlijk gewoon je backup terug... Maar als je die had zou je hier vast niet posten...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-02 22:24
Heb je in schijfbeheer, deze disk ,bij eigenschappen er al foutcontrole op losgelaten (chkdsk)?
Of in uitvoeren; eventvwr gestart om eventuele foutenlogs te vinden?

gewaarwordingshorizon

Pagina: 1