Toon posts:

Creative DDT2500 als surround receiver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan je je creative dtt2500 digital setje :Y) ook op je TV aansluit en dan van surround sound genieten bij sommige films??

alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
is er nou echt niemand die weet dat als ik mijn analoge tv uitgang op mijn analoge voor ingang van mijn dtt2500 aansluit ik surround sound kan luisteren?? :'(

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

Als die DTT 2500 gewone dolby surround kan decoden, dan kan dat wel.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nee.....(bijna)niemand..... zelfs ik niet.....maar ik denk, trouwens weet zeker! dat het niet kan want je dtt gebruikt een fron/rear aansluiting en niet 1 analoge....(front) dus er zit nix anders op dan je pc op je tv aansluiten en het geluid via je pc te laten lopen!

Verwijderd

Topicstarter
wat jammer, je kan toch wel een dtt2500 op een StandAlone DVD speler aanlsuiten met een Coaxiale uitgang?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ja en digitaal.... :)

Verwijderd

Topicstarter
beter!! gelijk ff uitproberen dat dolby digital op DVD speler >:) >:) >:) >:) >:)

• JT

JT

VETAK y0

Als er een dolby surround decoder inzit, dan kan het WEL. Een dolby surround signaal bestaat uit een stereo signaal die is gecodeerd, en als er een dolby surround decoder inzit, dan moet je waarschijnlijk gewoon de stereo out op de front in van de DTT 2500 aansluiten.

Probeer het eens door je DTT 2500 analoog aan te sluiten (dus NIET digitaal), een dvdtje te nemen die een analoge dolby surround track heeft (Godzilla o.a.) en stel in het menu 'dolby surround' in. Dan hoor je het vanzelf wel.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 23:10

Metten

ik hou het graag simpel

Gewoon ff kijken, wat JT al zegt, of er Dolby Pro-Logic op zit. Ik verwacht van niet aangezien hij daar ten eerste niet voor bedoeld is en ten tweede dat wel extra kost.. Verwacht geen wonderen trouwens, pro logic is niet echt overtuigend :)

Verwijderd

Creative ook niet :P

• JT

JT

VETAK y0

Kluif, das wel ERRUG zwak uitgedrukt >:)

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1