Nieuw goedkoop systeem.

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• WeZet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteravond was ik aan het klooien met ons 2e familiesysteem, waarin ik een CD - Brander/Speler, uit een nóg ouder systeem haalde. Ik zette alles aan en het werktte allemaal. Toen zette ik ahem nog een keer uit en wou hem aanzietten, maar hoe vaak ik ook op de knop druktte, het apparaat wou niet aan! Mijn broer zij dat hij waarschijnlijk doorgebrand was omdat ik aan de printplaat zat, maar ach, hoe dan ook, ik kreeg de taak om een systeempje samen te stellen op low budget pc, of alternate va n300 euro. het zou een singel core en alles worden, maar schijn bedriegt, het is nog best wat geworden al zeg ik het zelf! De "game- pc " gaat nu in de plek voor de verotte en de nieuw gaat o pde plek van de game pc o pzolder. De game pc was eerst een Fujitsi - Siemens Scaleo - P met een ATI X 550 die i er nu weer inzet, de XFX Geforce 7900 GT Extreme Edition gaat nu in de nieuwe:

Afbeeldingslocatie: http://i14.photobucket.com/albums/a349/Wouter1991/Systeem.jpg

Graag ideeën over wat jullie anders zouden doen. (Systeem is al bestelt tho)

Verwijderd

Ziet er opzich wel goed uit. Misschien had je nog kunnen kijken naar een Aopen kast met een voeding. Die leveren altijd goeie kwaliteits voedingen in hun kasten. Ook misschien een SATA brander kunnen nemen. Zijn net zo duur.

Verder beetje mosterd na de maaltijd als je het al besteld hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 12:19 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
ik zou geen goedkope kast kopen (scheelt een hoop bij het installeren), de voeding is wat licht en je hebt geen dualchannel geheugen.

mag ik vragen waarom je dit post als je toch al hebt gekocht?

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

418O2 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:20:
ik zou geen goedkope kast kopen (scheelt een hoop bij het installeren), de voeding is wat licht en je hebt geen dualchannel geheugen.

mag ik vragen waarom je dit post als je toch al hebt gekocht?
Kan nog wel veranderd worden, als je er optijd bij bent. ;) Bestel wilt nog niet zeggen dat de pc al klaar is, kan best zijn dat het nog 2 weken duurd voordat hij klaar is. (als ze ergens op moeten wachten en ze hebben het wat druk kan het zomaar)

Maar ik snap jou ook wel, meestal vraag je eerst of iets goed is en dan koop je het pas. En niet eerst kopen en dan gaan kijken wat er beter kon. :+

@WeZet
En die case is prima je bouwd hem maar 1x op en als je niks om het uitlijk geeft gewoon houden. voeding is ook sterk zat voor dit systeem, denk dat je ongeveer 180-200watt verbruikt. ;)

Als je niet vanplan bent om er straks nog eens 1 GB bij te prikken, dan zou ik voor x512MB gaan in Dualchannel.

[ Voor 17% gewijzigd door mad_max234 op 22-05-2007 12:30 ]

• WeZet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik hoef het niet meer te veraderen, ik kan later altijd nog het geheugen veranderen. Ik heb 4 slots waar per slot 1 GB DDR2 in kan dus dat kan nog wel 4 jaar mee. Maar dual channel, is dat 2 x 512 mb over 2 slots verdeelt? of?....

Ik post dit omdat ik wi lweten wat jullie anders zouden doen. En Mad-Max ik zet er ook nog een XFX Geforce 7900 GT Extreme Edition in, dus dan is 350 watt precies goed. Je hebt trouwens dezelfde processor als mij zie ik, toch? En de kast maakt echt neit uit, alles wordt geassembleerd!:D

[ Voor 6% gewijzigd door WeZet op 22-05-2007 12:45 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dualchannel is dat twee reepje samen werken, dat is in theorie 2x zo snel zijn. (praktijk ook bijna)

En met een 7950gt kom je nog niet aan de 300 watt (260 watt voeding zou je nodig hebbben volgen de calculator)

En heb je in de gaten dat die HDD niet nieuw is?

[ Voor 12% gewijzigd door mad_max234 op 22-05-2007 23:07 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

WeZet, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.