Laat ik beginnen met melden dat ik niet geheel zeker ben van waar dit topic te plaatsen. Het betreft een issue met het geluid in XP.
Sinds een week heb ik last van een vreselijk irritantie *Beep* uit de systeemkast op het moment dat er een window up-popt ('weet u zeker... ja/nee' of 'this program is... ok').
Dit is zomaar uit het niets ontstaan, ik heb geen nieuwe software geinstalleerd en/of hardware gewijzigd.
Hierop heb/ben ik:
Specs:
A64 3000+
Maxtor HD 200Gb
XP pro
RAM 2048
X-fi eXtreme Gamer
Sapphire X1950 pro agp
Gigabyte K8NS nforce 3 mobo (precieze type ff niet bij de hand)
Graag jullie hulp!
Sinds een week heb ik last van een vreselijk irritantie *Beep* uit de systeemkast op het moment dat er een window up-popt ('weet u zeker... ja/nee' of 'this program is... ok').
Dit is zomaar uit het niets ontstaan, ik heb geen nieuwe software geinstalleerd en/of hardware gewijzigd.
Hierop heb/ben ik:
- in Bios gecontroleerd of het mobo geluidschippie uitgeschakeld staat, stond netjes disabled.
- naar configscherm/geluid/geluidschema's gegaan. Windows default maar opnieuw geselecteerd. => lost het probleem niet op
- Alle (niet ingevulde) mogelijkheden gewijzigd naar 'ballon' => veel extra *pop*'s uit de boxen, maar lost het probleem ook niet op.
- Drivers van mn geluidskaart gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd => lost probleem niet op.
- Hierna de eerste twee acties herhaald, opnieuw geen oplossing.
Specs:
A64 3000+
Maxtor HD 200Gb
XP pro
RAM 2048
X-fi eXtreme Gamer
Sapphire X1950 pro agp
Gigabyte K8NS nforce 3 mobo (precieze type ff niet bij de hand)
Graag jullie hulp!
[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 22-05-2007 12:07 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+