[Word] watermerk geen maar print wel watermerk uit

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 22:31

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
ik zit met een heel raar probleem. als ik op een netwerkprinter (hp1320) een documentje uit word 2002 print (officexp). dan komt er op het printje schuin over de pagina [geen] als watermerk te staan. dit maakt niet uit van watvoor pc ik het doe met windows 2000 en windows xp blijft ik het zelfde probleem houden.als ik hem naar een andere printer op het netwerkstuur een hp4250 heb ik dit probleem niet en komt het velletje er normaal goed uit.

dit probleem kan ik tijdelijk oplossen door bij de printer instellingen bij effecten watermerk [geen] een nieuwe impuls te geven. daarna print hij het document wel normaal uit. echter als ik word afsluit en weer opnieuw open is het probleem terug.

dit probleem is niet bij een bepaald document het is er altijd. iemand enig iedee waar dit aan kan liggen ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Je moet de instellingen op de server aanpassen.
Dus de server die de printer host.

[ Voor 27% gewijzigd door DeeJee op 22-05-2007 12:04 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 15:25
Dit zit 'm waarschijnlijk niet in Word, maar in de HP print driver. Als het goed is kun je via start > printers en ... de instellingen veranderen, en in tegenstelling tot het schermpje in Word, deze ook vast leggen. (Het instellingsscherm van Word is slechts voor tijdelijke veranderingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
bij de server staat ie op none je kan daar ook geen kiezen.

bij none laat hij niks zien van watermerk in het voorbeeld en bij geen laat hij [geen] dwars over de pagina zien in het voorbeeld.

dus met none zou het goed moeten werken !?

maar ware het niet dat je in word zelf geen none kan kiezen maar alleen geen.
word overruled printer instellingen?
maar wel raar als je in word geen een nieuwe impuls geeft dat hij het wel goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 15:25
Je moet dit op je eigen PC instellen. Dus op je eigen pc naar start > printers en faxapperaten etc.

Op de server is ook nutteloos, want dan zouden jouw acties in Word niets uithalen.

Als jij 'm in Word aanpast, geldt die aanpassing voor die afdruk. Die worden echter niet bewaard. Pas je het in de echte printer configuratie aan, dan worden ze wel bewaard. (Al lijkt het vaak het zelfde scherm te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
het mooie is dat gebruikers hier geen rechten hebben om printer instellingen te veranderen. ze mogen er alleen mee printen.

update:
hmm het probleem heb ik toch zo kunnen oplossen. danku !
idd gewoon de printer instellingen via windows printer in configuratie scherm een nieuwe impuls geven

[ Voor 41% gewijzigd door BruceLee op 23-05-2007 10:25 ]

Pagina: 1