ik zit met een heel raar probleem. als ik op een netwerkprinter (hp1320) een documentje uit word 2002 print (officexp). dan komt er op het printje schuin over de pagina [geen] als watermerk te staan. dit maakt niet uit van watvoor pc ik het doe met windows 2000 en windows xp blijft ik het zelfde probleem houden.als ik hem naar een andere printer op het netwerkstuur een hp4250 heb ik dit probleem niet en komt het velletje er normaal goed uit.
dit probleem kan ik tijdelijk oplossen door bij de printer instellingen bij effecten watermerk [geen] een nieuwe impuls te geven. daarna print hij het document wel normaal uit. echter als ik word afsluit en weer opnieuw open is het probleem terug.
dit probleem is niet bij een bepaald document het is er altijd. iemand enig iedee waar dit aan kan liggen ?
dit probleem kan ik tijdelijk oplossen door bij de printer instellingen bij effecten watermerk [geen] een nieuwe impuls te geven. daarna print hij het document wel normaal uit. echter als ik word afsluit en weer opnieuw open is het probleem terug.
dit probleem is niet bij een bepaald document het is er altijd. iemand enig iedee waar dit aan kan liggen ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----