Wij maken gebruik van de File Screen optie in de File Server Resource Manager op Windows Server 2003 Enterprise R2. (x64 Editie).
Nu werkt dit wel, maar bij het generen van rapporten, schrijven van eventlogs etc krijg ik slechts een entry in de event log dat het niet helemaal soepeltjes loopt.
De melding is als volgt:
Event ID: 8197
Nu kan ik hier verder totaal niets over vinden behalve dat 0x8007203D voor de volgende error staat: 0x8007203D, Warning, Win32, A decoding error has occurred. Niet echt nuttige informatie.
Er zijn verder geen meldingen te vinden op de DC's die een poging tot een search weergeven, geen idee of dit uberhaupt bijgehouden wordt, daar heb ik me nooit in verdiept.
Iemand een idee? Server is volledig up to date en pas geinstalleerd.
Nu werkt dit wel, maar bij het generen van rapporten, schrijven van eventlogs etc krijg ik slechts een entry in de event log dat het niet helemaal soepeltjes loopt.
De melding is als volgt:
Source: SRMSVCOperation:
Running event log action.
Handling a file screen audit event.
Processing File Server Resource Manager event
Context:
Action type: Event Log Action
Action name: Eventlog Action0
Eventlog text: The system detected that user [Source Io Owner] saved [Source File Path] on [File Screen Path] on server [Server]. This file matches the [Violated File Group] file group. These files can be harmful as they may contain malicious code or viruses.
Eventlog type: Warning
File screen path: E:\Home Directories
Error-specific details:
Error: IDirectorySearch::GetNextColumnName failed unexpectedly, -2147016643, 0x8007203d, A decoding error has occurred.
Event ID: 8197
Nu kan ik hier verder totaal niets over vinden behalve dat 0x8007203D voor de volgende error staat: 0x8007203D, Warning, Win32, A decoding error has occurred. Niet echt nuttige informatie.
Er zijn verder geen meldingen te vinden op de DC's die een poging tot een search weergeven, geen idee of dit uberhaupt bijgehouden wordt, daar heb ik me nooit in verdiept.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| // // MessageId: ERROR_DS_DECODING_ERROR // // MessageText: // // A decoding error has occurred. // #define ERROR_DS_DECODING_ERROR 8253L |
Iemand een idee? Server is volledig up to date en pas geinstalleerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Tys op 22-05-2007 14:05 ]
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania