Toon posts:

Geen afbeeldingen zichtbaar in Microsoft Word 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hoi

Ik heb al enkele maanden het volgende probleem op een PC van me. Wanneer ik een afbeelding uit de illustraties van Microsoft Office Word 2003 haal en ik voeg deze in, krijg ik ze niet te zien. Ik krijg dan enkel dan enkel de 'kader' te zien waarin dan de afbeelding zou moeten staan, zo die kader waarmee ik de afbeelding zou kunnen vergroten of verkleinen, dit lukt echter ook niet. Wanneer ik bij afdrukvoorbeeld ga kijken krijg ik de afbeelding dan wel te zien.

Ook wanneer ik een afbeelding van internet kopiëer krijg ik deze niet te zien, enkel ook alleen weer bij het afdrukvoorbeeld.

Gisteren was ik dan een briefje aan het typen, en opnieuw wou ik een afbeelding van het inet invoegen, en tot mijn verbazing ging die afbeelding dan opeens weer wel. Het ging over een gewone JPEG, terwijl ik andere JPEG's gewoon niet te zien krijg. Ik stel geen verschil vast tussen die JPEG die ik gisteren wou invoegen en de afbeeldingen die ik daarvoor al probeerde.

Wanneer iemand mij een Word file naarmij vertuurd en ik open deze, krijg ik wel alle afbeeldingen te zien. Zelf zit ik zoals ik hierboven al vertelde al enkele maanden met dit probleem. Ook Office 2003 verwijderen van de PC en opnieuw installeren blijkt niet te helpen. Moest iemand hier een oplossing voor weten zou mij dat het werken met Word een pak vergemakkelijken. Alvast dank.

Jan

• akzr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-07 11:37
Heb je wel een printer geinstalleerd op die PC?

Verwijderd

Topicstarter
Op die PC is een printer geïnstallerd, dit is een EPSON Photo printer.

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-07 23:26
Extra>Opties>Weergave>Weergeven> Vinkje bij Aanduidingen afbeeldingen weghalen?

Aanduidingen afbeeldingen Hiermee geeft u in de plaats van elke afbeelding in het document een leeg vak weer. Deze optie versnelt het bladeren door een document dat veel afbeeldingen bevat.

Verwijderd

Topicstarter
Dit zou het inderdaad wel eens kunnen zijn, momenteel zit ik thuis niet voor mijn PC maar heb hier op mijn werk het vinkje even aangezet en inderdaad dan krijg ik het effect dat ik thuis heb dat geen enkele afbeelding wordt weergegeven. Deze avond thuis meteen eens proberen, ik laat jullie zeker iets weten.

Dank

Verwijderd

Topicstarter
Op de manier die JeroenG wist te zeggen is het mij gelukt. Nogmaals dank.
Pagina: 1