[PHP] Spreker gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
He iedereen!

Ik ben oprichter van PHPhulp en binnenkort wordt er in Leeuwarden een multimedia evenement gegeven. Dit heet Exposure en wordt voor de 3e keer georganiseerd. Er komen hier bedrijven en personen die met multimedia te maken hebben of meer van multimedia willen afweten. Het duurt één dag en vindt plaatst op 22 juni 2007 in Leeuwarden.

Exposure is georganiseerd door de opleiding Communication & Multimedia Design. De opleiding die ik zelf ook volg. Omdat ik een PHP website heb leek het me een leuk idee en goede promotie om iemand te laten spreken over PHP namens PHPhulp. Dit kan over beveiliging gaan, over PHP5, over MySQLi of iets anders wat recent is.

Mijn vraag is of iemand in de buurt woont (of bereid is om te reizen) en genoeg kennis heeft om hier een uurtje over te spreken. Je krijgt € 80,- vergoeding (incl. eventuele reiskosten). Als voorbereiding heb je veel resources en mensen die je voor niets helpen.. Mocht je niet uit Leeuwarden komen, dan kan ik uiteraard een slaapplaats voor je regelen in de binnenstad..

Zenda likes some milk every now and then..

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het algemeen beleid #spam

GoT en vooral PRG zijn niet de plaats om mensen te werven of om reclame te maken voor evenementen. Dit had op z'n minst in overleg gekund.

edit:

Na na na naaaaa naaaa whoami :+

[ Voor 70% gewijzigd door RobIII op 22-05-2007 10:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
Het is niet de bedoeling van het PRG forum om mensen te 'ronselen' voor dergelijke activiteiten. Daar zijn andere kanalen voor.
Daarom gaat dit tpic dicht.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.