Goeiedag,
weer eens een vraag topic van mij voor de verandering
maar momenteel kom ik er totaal niet uit.
Ik kan 'ineens' niet meer alle filters selecteren binnen fotoshop Photoshop.
Er staat ineens omdat het echt van de ene op de andere dag is gebeurd, ik zal denk ik wel wat gedaan hebben oid maar ik heb geen idee wat. Ik heb geprobeerd (meerdere malen) om een nieuw document te maken met een nieuwe layer etc maar dan werkt het nog niet. Het rare is ook dat wanneer ik mijn psd op mijn andere pc open met cs2 kan ik wel alle layers toepassen.
Ik heb meerdere mensen om raad gevraagd maar ook zij stonden raar te kijken.
Verder heeft google zoekwerk niet veel opgeleverd en ik op op GOT nog geen soortgelijk topic als dit tegengekomen.
Plaatje om het wat duidelijker te maken:

Iemand een idee wat ik fout heb gedaan en hoe ik gewoon weer al mijn filters kan gebruiken?
weer eens een vraag topic van mij voor de verandering
Ik kan 'ineens' niet meer alle filters selecteren binnen fotoshop Photoshop.
Er staat ineens omdat het echt van de ene op de andere dag is gebeurd, ik zal denk ik wel wat gedaan hebben oid maar ik heb geen idee wat. Ik heb geprobeerd (meerdere malen) om een nieuw document te maken met een nieuwe layer etc maar dan werkt het nog niet. Het rare is ook dat wanneer ik mijn psd op mijn andere pc open met cs2 kan ik wel alle layers toepassen.
Ik heb meerdere mensen om raad gevraagd maar ook zij stonden raar te kijken.
Verder heeft google zoekwerk niet veel opgeleverd en ik op op GOT nog geen soortgelijk topic als dit tegengekomen.
Plaatje om het wat duidelijker te maken:

Iemand een idee wat ik fout heb gedaan en hoe ik gewoon weer al mijn filters kan gebruiken?
[ Voor 3% gewijzigd door misterw op 22-05-2007 10:18 ]
"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"