Toon posts:

Java odbc database connectie

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag van hoe je een database connectie kunt leggen met behulp van een odbc koppeling. Weet iemand dit?

• NetForce1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17

NetForce1

(inspiratie == 0) -> true

zoek eens op jdbc-odbc bridge

De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
Tja, heb je zelf eigenlijk al eens gekeken hoe je dat kunt doen (Google, manual, etc....)
Hier in PRG stellen we wel wat eisen aan de topicstart, zodanig dat het hier geen 'snelle vraagbaak' wordt. PRG is ook geen vervanger voor je manual e.d. Vandaar dat we de Quickstart opgesteld hebben, en verwachten dat je zelf al eens eea uitgezocht hebt om je probleem op te lossen.
Het is dus geenszins de bedoeling om dergelijke topicstarts te maken. Zoek eerst zelf eens eea op, probeer het uit, en als het niet lukt, kan je een nieuw topic openen waarin je je probleem uitlegt, aangeeft wat je al geprobeerd hebt , etc...

[ Voor 30% gewijzigd door whoami op 22-05-2007 10:22 ]

https://fgheysels.github.io/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
begin eens even met het lezen van onze Programming Beleid Quickstart; daarin kun je precies zien hoe wij hier graag een topic zien. Jouw topic voldoet daar momenteel niet aan (sterker: het is min of meer een scriptrequest).

Je bent van harte welkom met een nieuw topic, mits dat voldoet aan voorgenoemde quickstart ;)

edit:

Damn you whoami :P

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 22-05-2007 10:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.