Aangezien ik hier op tweakers al vaak de best buy guides heb gelezen ben ik op de volgende dingen uitgekomen
CPU: E6600 BOXED
MOBO: asusP5B Deluxe <-- als ik het goed heb gelezen een gamer mobo? ook goed om te overclocken ( richting 3 ghz )
GPU: Zit te twijfellen tussen een 8800 gtx of 2 x 2900XT OF XFX 8800 650 ULTRA... wat raden jullie aan.
RAM: G.E.I.L. 2 GB DDR2-800 Kit Retail
HD: 2 x 320GB 16mb cache 7200RPM ... Merk haald mij niks uit
Voeding: 500W merk maakt mij niet uit ( 500W is wel genoeg tog )
Kast : Antec Performance One P182, vind ik zelf een mooie kast en volgensmij ook een goede airflow
Koeler cpu : infinity of ninya
bronnen : alternate.nl, tweakers best buy guides
Is het tevens verstanding om nog een kleine HD erin te plaatsen voor het besturings systeem.. of aangezien ik dan tog 2 x 7200rpm raid 0 draai hem lekker daar op laten ivm snelheid.
Zou het veel verschil maken als ik er 4gig ram inzet.. of is dat nu nog lang niet nodig.
Verder nog tips? Altijd welkom. Het systeem word grotendeels gebruikt voor gamen gamen en nog is gamen.
Graag ook rekening houdend met dat ik deze cpu een stuk wil overclocken.
En als laatst, ik las op tweakers dat intel van plan is om 22 juli weer een grote prijsverlaging door te voeren. Is dat hier dan ook al eind juli te merken zijn of laat dat meestal een stuk langer op zich wachten. Als dat zo is ga ik er namelijk niet op wachten.
ps. ik wil de hele pc bestellen en laten monteren bij alternate.nl
CPU: E6600 BOXED
MOBO: asusP5B Deluxe <-- als ik het goed heb gelezen een gamer mobo? ook goed om te overclocken ( richting 3 ghz )
GPU: Zit te twijfellen tussen een 8800 gtx of 2 x 2900XT OF XFX 8800 650 ULTRA... wat raden jullie aan.
RAM: G.E.I.L. 2 GB DDR2-800 Kit Retail
HD: 2 x 320GB 16mb cache 7200RPM ... Merk haald mij niks uit
Voeding: 500W merk maakt mij niet uit ( 500W is wel genoeg tog )
Kast : Antec Performance One P182, vind ik zelf een mooie kast en volgensmij ook een goede airflow
Koeler cpu : infinity of ninya
bronnen : alternate.nl, tweakers best buy guides
Is het tevens verstanding om nog een kleine HD erin te plaatsen voor het besturings systeem.. of aangezien ik dan tog 2 x 7200rpm raid 0 draai hem lekker daar op laten ivm snelheid.
Zou het veel verschil maken als ik er 4gig ram inzet.. of is dat nu nog lang niet nodig.
Verder nog tips? Altijd welkom. Het systeem word grotendeels gebruikt voor gamen gamen en nog is gamen.
Graag ook rekening houdend met dat ik deze cpu een stuk wil overclocken.
En als laatst, ik las op tweakers dat intel van plan is om 22 juli weer een grote prijsverlaging door te voeren. Is dat hier dan ook al eind juli te merken zijn of laat dat meestal een stuk langer op zich wachten. Als dat zo is ga ik er namelijk niet op wachten.
ps. ik wil de hele pc bestellen en laten monteren bij alternate.nl
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 11:46 ]