Toon posts:

Hier wat ideeen voor mijn systeem, graag advies

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag, ik word nu toch ondertussen me p4 3.06ghz wel zat dus het word tijd voor een nieuw systeem. Ik heb al wat ideeen maar zou graag wat advies willen over wat wel/niet slim is.
Alvast bedankt,

Onderdelen :

CPU: E6600
MOBO: ?? advies graag.. wil de cpu ook een stukje kunnen overclocken ( richting 3 ghz )
GPU: Zit te twijfellen tussen een 8800 gtx of HD2900XT... wat raden jullie aan.
RAM: G.E.I.L. 2 GB DDR2-800 Kit Retail
HD: Western Digital Raptor 10.000 RPM <- 2 x ( RAID 0 )
Voeding: ?? advies gewenst
Kast : Antec Performance One P180B
Koeler cpu : ??

Is het tevens verstanding om nog een kleine HD erin te plaatsen voor het besturings systeem.. of aangezien ik dan tog 2 x 10.000 rpm raid 0 draai hem lekker daar op laten ivm snelheid.
Zou het veel verschil maken als ik er 4gig ram inzet.. of is dat nu nog lang niet nodig.
Verder nog tips? Altijd welkom. Het systeem word grotendeels gebruikt voor gamen gamen en nog is gamen.
Graag ook rekening houdend met dat ik deze cpu een stuk wil overclocken.

En als laatst, ik las op tweakers dat intel van plan is om 22 juli weer een grote prijsverlaging door te voeren. Is dat hier dan ook al eind juli te merken zijn of laat dat meestal een stuk langer op zich wachten. Als dat zo is ga ik er namelijk niet op wachten.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Ramz08, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.