Ik heb onlangs een Abit KT7A besteld bij Gistron (intercom-mailorder) maar ik heb er achteraf spijt van. De PTT heeft hem al langs gebracht maar ik zei dat ik geen geld had dus heeft de meneer van PTT de pakketje afgeleverd bij de postkantoor. Ben ik verplicht deze moederbord te kopen ?
Spijt van een KT7A?? Explain please... 
Ik zal niet lullig doen.. Jij mag mijn KT7 hebben, en dan neem ik jouw KT7A. Deal?
Ik zal niet lullig doen.. Jij mag mijn KT7 hebben, en dan neem ik jouw KT7A. Deal?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Je kunt het wel doen, maar het is natuurlijk niet echt netjes! (En je naait het bedrijf ook nog eens, want die moeten wel de rembourskosten betalen)
Verplicht niet, maar het is idd zeker niet netjes... Je kunt naar het postkantoor gaan, en het pakketje weigeren. Dan wordt het teruggestuurd naar Gistron... Die zullen jou wel bellen waar het op slaat, maar dan moet je maar een smoesje bedenken...
ook mondelinge afspraken zijn rechtsgeldig,
dus volgens de wet ben je verplicht om hem tekopen,
of dit in jouw geval ook weet ik niet , geloof dat er speciale wetten zijn ivm postorder.
dus volgens de wet ben je verplicht om hem tekopen,
of dit in jouw geval ook weet ik niet , geloof dat er speciale wetten zijn ivm postorder.
Geef me maar het adres van die "winkel"Op donderdag 08 februari 2001 00:29 schreef Turkeyboy! het volgende:
200 piek verschil maar het is niet echt een "winkel"
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Een koop mag in pricipe binnen 7 dagen ongedaan gemaakt worden.....
Murphy was an optimist
Verwijderd
Volgens mij heb je bij postorder tegenwoordig een bedenktijd van een week, dus gewoon aannemen en later terugsturen.
(wel even checken of ik gelijk heb)
(wel even checken of ik gelijk heb)
Verwijderd
f200,= is goede reden om "spijt" te hebben!!
Laat dat bedrijf weten waarom je spijt hebt en geef ze de kans er iets aan te doen. Willen ze dat niet, zie dan van koop af. Heb je goede reden voor en is geheel legaal. Mogelijk laten ze je wel voor de verzendingskosten opdraaien.
Laat dat bedrijf weten waarom je spijt hebt en geef ze de kans er iets aan te doen. Willen ze dat niet, zie dan van koop af. Heb je goede reden voor en is geheel legaal. Mogelijk laten ze je wel voor de verzendingskosten opdraaien.
Verwijderd
Je ken ze ook beiden kopen en vervolgens die goedkope aanbieden op de vraag en aanbod hier voor 100 piek meer ofsow. Krijg je altijd wel kwijt.
Pagina: 1