Nou, ik heb diezelfde TV vorig jaar ook gekocht en ik heb er geen problemen mee.
Matige kwaliteit: als je je "gewone kabel" aansluit op een 32" scherm dan zal de kwaliteit er sowieso op achteruit gaan, omdat kabeltv niet is gemaakt voor op grote HDTV's, daarvoor moet je tegenwoordig digitale tv of satteliet (en eventueel bijbehorende HD zenders) hebben. Ik heb er een X360 op aangesloten en ik kan je zeggen dat het beeld kwalitatief zeer hoog is. Het is weliswaar geen Full HD maar het volstaat voldoende, zeker als je (zoals ikzelf) kabeltv gewend bent. Ik zou ook nog steeds eens voor €295,- TV Vlaanderen sttelietset moeten kopen, de beeld en geluidkwaliteit is aanzienlijk beter en bovendien krijg je er gratis een paar HD promo zenders bovenop.
Piep: dat lijkt me een intern, uitzonderlijk probleem, dat je bij de Media Markt zelf dient te beklagen, want dat kan vanalles zijn.
ok ik hoop dat dit antwoord nog relevant voor je is want het is alweer anderhalf maand verder. Als het je troost: ik speciaal een account aangemaakt om je te kunnen antwoorden^^
Veel succes doei