Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
heb ik ook gedaan, krijg je een klote chinees sambalpotje met een kwakje erin, heb er 2 gekocht, een tip, koop die GROTE spuit!!(nou ja groot is die niet), maar koop die!!
echt .. had ik ook moeten doen, maar ja ...vond ik iets te duur, en wat een spijt!..
echt .. had ik ook moeten doen, maar ja ...vond ik iets te duur, en wat een spijt!..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
www.coolerguys.com $13 oid
hebben ook large en small contact. bij oc-shop hebben ze geloof ik alleen small
hebben ook large en small contact. bij oc-shop hebben ze geloof ik alleen small
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Wat is er dan mis met zo'n sambal potje?
50 piek vind ik toch wat veel voor een koel pastatje en die zou goed moeten zijn voor 50x dat heb ik dus in geen jaren nodig...
50 piek vind ik toch wat veel voor een koel pastatje en die zou goed moeten zijn voor 50x dat heb ik dus in geen jaren nodig...
Ik wilde graag binnen Europa bestellen. Met Amerika heb ik te veel slecht ervaringen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
HAH..
Moet je in Duitsland bestellen, krijg je helemaal niets als je pech hebt... 4 weken na de verzending door de leverancier nog steeds geen pakketje, leve de Bundes Post...
Ik heb maar met de leverancier afgesproken dat we het vergeten.. als de postbode nog komt opdagen weiger ik de zending.
Daarentegen, als je bij www.3dfxcool.com wat bestelt gaat het vlekkeloos.....
1 tot 2 weken. T'is maar net welke leverancier en welke Post bezorger er tussen zit.
US Postal Service (USPS) en Nederlandse PTT gaan goed samen. Over de Duitse PTT heb ik je al verteld (Die leverancier, K&M Elektronik, was ook al niet blij met ze..)
Over UPS zie ik ook alleen maar gemopper, FedEx is wat moeilijk overzee, en DHL is schreeuwend duur.
Maar doe maar Nedcool, da's wel tof.
Moet je in Duitsland bestellen, krijg je helemaal niets als je pech hebt... 4 weken na de verzending door de leverancier nog steeds geen pakketje, leve de Bundes Post...
Ik heb maar met de leverancier afgesproken dat we het vergeten.. als de postbode nog komt opdagen weiger ik de zending.
US Postal Service (USPS) en Nederlandse PTT gaan goed samen. Over de Duitse PTT heb ik je al verteld (Die leverancier, K&M Elektronik, was ook al niet blij met ze..)
Over UPS zie ik ook alleen maar gemopper, FedEx is wat moeilijk overzee, en DHL is schreeuwend duur.
Inderdaad, zeker met de huidige core-groottes kun je er echt heeeeel lang mee doen.Op woensdag 07 februari 2001 22:48 schreef Xtuv het volgende:
Wat is er dan mis met zo'n sambal potje?
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Wat je je dan kan gaan afvragen is dat je dus iets van een tientje betaald voor zo'n potje he? Is het dan ook wel 1/5 deel van wat je normaal zou krijgen als je de spuit koop?
En is het misschien niet gewoon een idee om met een groepje zo'n spuit te kopen en het te delen? Of aan iemand vragen of ze het hebben liggen, en dan vragen of je een kwakje (van arctic silver dan wel he) mag overnemen?
En is het misschien niet gewoon een idee om met een groepje zo'n spuit te kopen en het te delen? Of aan iemand vragen of ze het hebben liggen, en dan vragen of je een kwakje (van arctic silver dan wel he) mag overnemen?
Verwijderd
zodra je met grote waterblokken en peltiers aan de gang gaat -> pak die van 45,- bij OC-shop dan maar
anders net-cool denk ik eh?
anders net-cool denk ik eh?
ik krijg voor me site ook veel te maken met post gedoe....Op donderdag 08 februari 2001 16:34 schreef Hooi het volgende:
HAH..
1 tot 2 weken. T'is maar net welke leverancier en welke Post bezorger er tussen zit.
Maar doe maar Nedcool, da's wel tof.
UPS bevalt me perfect 1x pakje wereldreisje gemaakt maar die kwam terug wel wat laat maar goed.
FedEx wordt gebruikt door Thermaltake en veel andere japanse/koreaanse/taiwaneese geen probs mee vanuit japan in 5 daagejes bij mij thuis.
DHL is idd duur maar goeie ervaringen mee ook lekker snel.
PTT/TNT wordt niet eens meer gebruikt echt slechte service en veel gedeukte pakjes etc.
Pagina: 1