Hey iedereen,
In de afgelopen 3 dagen heb ik hier thuis 3 routers gehad, een oude belkin, die het begaf; daarna een Linksys WRT54G, die gelijk is terug gebracht omdat dat ding totaal niet deugde.
Nu heb ik een goede router, namelijk de Sitecom WL-153 - MIMO XR Wireless Network Broadband Router. Heerlijk ding, heel snel en ook nog eens gebruiksvriendelijk. En wat een bereik, niet normaal!
Maar, aan zoiets zit altijd een maar, heb ik de afgelopen 3 dagen gemerkt.
Wat wij hier thuis nodig hebben is het zogenaamde 'Acces Restriction', zodat ik als zoon niet de hele dag op internet kan zitten, en ook nog aan mijn huiswerk ga
.
En, zoals je waarschijnlijk al had geraden, deze router heeft alles, behalve Acces Restriction
, terwijl die Linksys WRT54G dat zo prachtig had. Maar andere, nóg belangrijkere dingen niet had!
Weet iemand van jullie meester-breinen een goede en vooral degelijke router die dit heeft?
Musts:
- Acces Restriction (!)
- Wireless
- Niet te duur (niet duurder dan 145€)
- Géén Linksys.
- Statisch IP
Bij voorbaat dank,
Aram
In de afgelopen 3 dagen heb ik hier thuis 3 routers gehad, een oude belkin, die het begaf; daarna een Linksys WRT54G, die gelijk is terug gebracht omdat dat ding totaal niet deugde.
Nu heb ik een goede router, namelijk de Sitecom WL-153 - MIMO XR Wireless Network Broadband Router. Heerlijk ding, heel snel en ook nog eens gebruiksvriendelijk. En wat een bereik, niet normaal!
Maar, aan zoiets zit altijd een maar, heb ik de afgelopen 3 dagen gemerkt.
Wat wij hier thuis nodig hebben is het zogenaamde 'Acces Restriction', zodat ik als zoon niet de hele dag op internet kan zitten, en ook nog aan mijn huiswerk ga
En, zoals je waarschijnlijk al had geraden, deze router heeft alles, behalve Acces Restriction
De Linksys kon dit, de Belkin kon dit (in mindere mate, maar hij deed het). Maar de Sitecom dus niet.Acces Restriction:
- Op IP kunnen blokkeren.
- Op tijd kunnen blokkeren.
- Op poort kunnen blokeren.
Weet iemand van jullie meester-breinen een goede en vooral degelijke router die dit heeft?
Musts:
- Acces Restriction (!)
- Wireless
- Niet te duur (niet duurder dan 145€)
- Géén Linksys.
- Statisch IP
Bij voorbaat dank,
Aram