Ok wtf
ik ben er focking ingetrapt!
*shame*één grote grap
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 23:22 ]
*shame*één grote grap
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 23:22 ]
Dat is ook maar vaagjes eerlijk gezegt.Recentelijk hebben we grote lijsten met ip-adressen en user accounts bemachtigd van enkele grote torrentsites.
[ Voor 39% gewijzigd door Tys op 21-05-2007 21:23 ]
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Speel ook Balls Connect en Repeat
Jawel.Ook onbekend schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:27:
Vreemd dat ze je adres en postcode niet weten, maar wel je woonplaats.
Volgens mij kan je met een IP-adres niet een woonplaats achterhalen.
(Kan misschien iemand dit bevestigen?)
[ Voor 9% gewijzigd door stijnos1991 op 21-05-2007 21:29 ]
iig wel de omgeving. Ga maar eens naar een site met van die "hot chicks in your hometown' paginas. Altijd leuk dat het wisselt per woonplaats (en dus IP-adres)Ook onbekend schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:27:
Vreemd dat ze je adres en postcode niet weten, maar wel je woonplaats.
Volgens mij kan je met een IP-adres niet een woonplaats achterhalen.
(Kan misschien iemand dit bevestigen?)
[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 21-05-2007 21:29 ]
Ja maar dat is gebaseerd op waar je euh aansluiting van je internet "tot stand komt" ben ff kwijt hoe je dat nou goed formuleert.stijnos1991 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:28:
[...]
Jawel.
Heb je nooit van die reclames: !Deze dames direct in jouw Woonplaats beschikbaar!
[ Voor 9% gewijzigd door leuk_he op 21-05-2007 21:32 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik vind het taalgebruik op sommige punten anders behoorlijk onprofessioneel. Een paar voorbeelden:endless schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:25:
Ziet er geloofwaardig uit.
Zo incl. officieel adres, nickname en ipadres.
En die Tb, tja, je zit er zo aan!
Wij hebben helaas een grens moeten trekken
We mogen momenteel van de staat nog niemand opzoeken
*Reageer hier niet op het is een automatisch verzonden bericht
The devil is in the details.
Verwijderd
Overigens haal je met dat laatse wel een punt aan. Het is uit onderzoek gebleken dat.... en nog ondertekend door iemand ook. Maar het is wel automatisch verzonden ???? WTfRvO_6 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:30:
[...]
Ik vind het taalgebruik op sommige punten anders behoorlijk onprofessioneel. Een paar voorbeelden:
[...]
[...]
[...]
ipv:Beste Wouter van der Krol,
Geachte heer van der Krol,
Ook erg informeel.Aangezien iedereen wel download is het onmogelijk om iedereen te berechten. Wij hebben helaas een grens moeten trekken bij actieve users die meer dan 450 GB hebben geupload.
Ook totaal ongeloofwaardig in mijn ogen.We mogen momenteel van de staat nog niemand opzoeken en zijn spullen innemen, maar we mogen wel emails sturen om het te stoppen.
Vandaar dus ook deze email. We vragen u vriendelijk om te stoppen met het uploaden van software, games, films en muziek.
Verwijderd
Ik zou me geen zorgen maken, zinnen als dezeVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:20:
Ok wtf.. Ik weet niet of dit wel de goede topic is om neer te zetten, maar toch. Kreeg vandaag een mailtje van Brein:
[...]
Wtf is dat dan weerHeeft iemand anders dit ook ooit gehad?
komen erg amateuristisch over, zowel qua stijl als qua spelling. Dis is geheid een geintjeAangezien iedereen wel downloadt is het onmogelijk om iedereen te berechten.
Als Brein echt dit soort onzin uitkraamt, mogen ze meteen wel stoppenWe mogen momenteel van de staat nog niemand opzoeken en zijn spullen innemen, maar we mogen wel emails sturen om het te stoppen.
Vandaar dus ook deze email. We vragen u vriendelijk om te stoppen met het uploaden van software, games, films en muziek.
[ Voor 3% gewijzigd door Reptile209 op 21-05-2007 21:35 ]
Zo scherp als een voetbal!
Verwijderd
Ik meende dat er tussen 'met vriendelijke groet' en 'Stichting BREIN' nog een tussenregel moest komen?Met vriendelijk groet,
Stichting BREIN
R. Verhoeven
(administratief medewerker)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
www.highflow.nl
[ Voor 89% gewijzigd door Vuurvoske op 21-05-2007 21:44 ]
Beroeps brabander
Ging ik net zeggen
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
En zolang we niet in een Brein-staat wonen, zal dit nooit mogen.We mogen momenteel van de staat nog niemand opzoeken en zijn spullen innemen, maar we mogen wel emails sturen om het te stoppen.
Wauw.. mensen van brein zijn echte gamerts!Vuurvoske schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:42:
owned?
Maarre zonder gein ik ben R. Verhoeven en aangezien je post gaan we nu zeker stappen ondernemen
Volgens de (Brein) site zitten ze in Haaksbergen.Apeldoorn, 21 mei 2007
Dus even Apeldoorn Haaksbergen bellen..CasioMan468 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:50:
[...]
Volgens de (Brein) site zitten ze in Haaksbergen.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
[ Voor 58% gewijzigd door Wolfboy op 21-05-2007 22:01 ]
[ Voor 109% gewijzigd door Vuurvoske op 21-05-2007 22:11 ]
Beroeps brabander
/dev/null
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Ging ik net een mail zenden naar je dat we morgen met een deurwaarder aan je huis stondenVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:45:
OMG![]()
![]()
Ik ben er zoooo hard ingefucked
![]()
Een vriend van mij, dhr. Thompson om precies te zijn, nickname BleuZ, heeft me even flink lopen kutten.
Mooi is dat 't adres waar de mail vandaan kwam R.Verhoeven@anti-piracy.nl is, en www.anti-piracy.nl is Brein
Jsus.. toch weer ff mooi ingetuind, thnx voor de morele support in ieder geval iedereen
Ok jongens, back to real life
[ Voor 13% gewijzigd door iop op 21-05-2007 22:58 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dat is niet Stichting Brein, maar Brein Informatisering BV. De website van Stichting Brein is www.anti-piracy.nl, en daar staat dat ze in Hoofddorp zitten.CasioMan468 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:50:
[...]
Volgens de (Brein) site zitten ze in Haaksbergen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
nu nog topic lezen..XyritZz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:08:
Ik geloof niet dat dit echt is. Brein heeft namelijk wel emails gestuurd naar mensen die software of games aanbieden via Marktplaats met de dringende vraag om hun activiteiten te staken.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Jawel, alleen ik zit bij EDPnet en soms krijg ik een belgisch IP adres toegewezen. Das nog al ver van uit Groningenstijnos1991 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:28:
[...]
Jawel.
Heb je nooit van die reclames: !Deze dames direct in jouw Woonplaats beschikbaar!
Volgens mij gaat dat ook via je IP.. zou niet weten hoe het anders zou gaan.
Brein is een particuliere stichting en zal dus nooit die bevoegdheid krijgenReptile209 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:34:
Wat een poepmail:
[...]
Als Brein echt dit soort onzin uitkraamt, mogen ze meteen wel stoppen. "... niemand opzoeken en zijn spullen innemen ..."
Probeer het dan eens in de trand van: "Hoewel er momenteel nog geen wettelijke grond is tot huiszoeking en/of inbeslagname van apparatuur ten behoeve van juridisch onderdoek..." Ik denk dat je gefeut wordt...
Daarom moet je ook het sender address negeren, en het IP opzoeken van de mailserver waarvan de mail afkomstig is. Misschien zou Brein een SPF record moeten instellen, al is dit natuurlijk wel gratis bangmakerij.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:45:
OMG![]()
![]()
Ik ben er zoooo hard ingefucked
![]()
Een vriend van mij, dhr. Thompson om precies te zijn, nickname BleuZ, heeft me even flink lopen kutten.
Mooi is dat 't adres waar de mail vandaan kwam R.Verhoeven@anti-piracy.nl is, en www.anti-piracy.nl is Brein
Jsus.. toch weer ff mooi ingetuind, thnx voor de morele support in ieder geval iedereen
Ok jongens, back to real life
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq