Toon posts:

overclock mobo met onboard vga

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een c2d moederbordje met onboard vga (het is niet voor mij, en de persoon die hem koopt is nogal zuinig), ik ben zelf fan van asus, maar als ik dan rondkijk zie ik de p5b-v/vm veel opduiken maar ik lees overal over een fsb wall en dat je met je pci-e bus moet gaan kloten om hem boven de 285 te krijgen (chipset probleem)... nu vroeg ik me af of jullie nog een leuk mobotje weten die een beetje redelijk wil overclocken (niet extreem) met onboard vga... en dan het liefst van asus maar andere merken zijn ook welkom.
er komt een e4300 in en die wil ik toch wel naar de 3.0ghz kunnen trekken...
m'n volgende probleem is de prijslimiet... hij moet rond de 100/120 euro gaan kosten:S

iemand ideeën???????

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik geloof dat chipsets met ingebouwde videokaart over het algemeen minder goed overklokken. Zeker de 965G zou het veel slechter doen dan zijn 965P broertje, ook na uitschakelen van de graphics in het BIOS.

Verwijderd

Topicstarter
ja precies mja ik heb die persoon dat al duidelijk gemaakt maar volgens hem moet het wel kunnen :X dus als er toch eentje bestaat die het redelijk doet.... please let me know :)

Verwijderd

Topicstarter
iemand?... hoeft dus geen asus te zijn

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 23:31 ]

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Met onboard grafische zooi zit je gewoon sneller aan je max, het is niet anders. Grafische kracht boeit blijkbaar niet zo? Waarom dan niet een ds3/p5b + een €20 2ehands videokaartje?

Kicken binnen paar uur is niet echt de bedoeling, meer voor 2+ dagen.

[ Voor 16% gewijzigd door bassie op 22-05-2007 00:06 ]

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 07:58
Uit ervaring kan ik je vertellen dat G965 voor geen meter overklokt. Ik tik dit op mijn Odin met een Gigabyte GA 965GM-S2 bordje. Heerlijk bordje, nooit problemen, alleen kan ik enkel de multiplier wijzigen, that's it...

Verwijderd

Topicstarter
nja dan zal ie toch maar voor een 965P mobo met videokaartje moeten gaan :)

thnx in ieder geval

Verwijderd

Abit heeft een heel mooi bordje met Ati X1250 ofzo chipset dat vrij goed overclockt (~370 MHz FSB)! mATX en onboard VGA, niet al te duur (€ ~95): pricewatch: Abit F-I90HD, RX1250 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA).

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 09:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ :D _/-\o_

thnx :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mooi dat iemand het met de paplepel in heeft kunnen gieten, maar "Welke moet ik kopen?" topics zijn op GoT niet echt de bedoeling (en overclocken icm integrated VGA is overigens ongeveer even zinnig als een geperforeerd condoom 8)7 )

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.