Mijn opdracht gever wil mij overnemen. dit houd dus in dat ik bij hun in dienst zal treden. Echter ben ik op de volgende basis gedetacheerd.
1 Mijn werk gever heeft mij uitgeleend aan andere detacheerder.
2 De andere Detacheerder heeft mij geplaatst bij een Opdaracht gever van hun.
In mijn Contract staat het volgende.
Echter je zult het al raden. mijn werkgever houd dit tegen, met de uitleg. Je bent voor ons zo goede kracht we willen je niet kwijt. en nog hoop andere verhaaltjes..
Maar ik wil echt niet verder. kortom als deze opdracht voorbij is, mischien wel eerder als ik een goede baan kan vinden ben ik zoz weg.
Weet iemand waar ik in mijn recht staat? of heeft iemand al eens zo situatie gezeten?
1 Mijn werk gever heeft mij uitgeleend aan andere detacheerder.
2 De andere Detacheerder heeft mij geplaatst bij een Opdaracht gever van hun.
In mijn Contract staat het volgende.
Nu wil ik heel graag uit de detacheering gaan. Ik doe dit werk nu 3 jaar en het is voor mij wel weletjes. ik heb voor me zelf genoeg gezien en genoeg geproefd aan verschillende bedrijven. heb lange reistijden gehad en hele korte. Geen enkel probleem, maar ik zou me zelf willen vestigen.Het is de werknemer verboden om gedurende een tijdvak van één jaar na het beëindigen van de arbeidsovereenkomst in dienst te treden bij of op een andere contract bassis werkzaamheden te verrichten voor een onderneming, waar de werknemer in zesmaanden voorafgaande aan het eindigen van zijn arbeidsovereenkomst, in opdracht van (mijn werkgever) werkzaamheden heeft verricht. Deze vepaling heeft eveneens betrekking op de opdrachtgeversdie in de periode van 6 maanden aan het beëndiging reeds een overeenkomst tot dienstverlening hebben gesloten. Tenslotte geld deze beplaing ook voor de aspirant opdrachtgevers die in de periode als voormeld bij (mijn werkgever) een offerte hebben aangevraagd Tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
Echter je zult het al raden. mijn werkgever houd dit tegen, met de uitleg. Je bent voor ons zo goede kracht we willen je niet kwijt. en nog hoop andere verhaaltjes..
Maar ik wil echt niet verder. kortom als deze opdracht voorbij is, mischien wel eerder als ik een goede baan kan vinden ben ik zoz weg.
Weet iemand waar ik in mijn recht staat? of heeft iemand al eens zo situatie gezeten?
A Soldiers manual and a pair of boots.