Ik heb sinds enige dagen een probleem met mijn HP OfficeJet Series 635 printer. Het probleem begon zomaar uit het niets met de volgende melding op het display: "Re-insert color cartrigde". Dus ik eerst denken dat het onschuldig is, ik haal die cartrigde eruit en doe hem er vervolgens weer in. Maar nee, nog steeds hetzelfde probleem. Na nog een aantal keren proberen, ook na de printer aan/uit gezet te hebben en hem te hebben losgekoppeld van de pc, kwam ik op het idee dat de color cartrigde wel eens leeg zou kunnen zijn. Dus ik naar de videoland om de cartrige bij te laten vullen.
Vandaag was hij gevuld, ik hem meteen in de printer doen: maar nee hoor, nog steeds hetzelfde bericht op het display....
De printer maakt ook geen verbinding met de computer, gewoon omdat de hele printer niks doet als die cartrigde er niet goed in zit. Het gaat hier trouwens over een HP Color Cartigde nummer 49. Op de site van HP vind ik ook geen informatie die mij heeft kunnen helpen.
Er staat wel iets over dat elke cartrigde een uniek ID heeft. Mogelijk ziet de printer niet dat de hervulde cartrigde vol is. Maar dan is het in mijn ogen wel vreemd dat er staat: "Re-insert color cartrigde" en niet iets van dat de inkt bijna op is.
Ik heb verder niet echt verstand van printer maar ik zou toch wel graag weer willen printen. Misschien hebben jullie een idee? Zou de printer kapot zijn en moet ik hem wegbrengen voor reparatie of moet ik gewoon een hele nieuwe cartrigde kopen? (dus geen hervulde)
Alvast bedankt!
Vandaag was hij gevuld, ik hem meteen in de printer doen: maar nee hoor, nog steeds hetzelfde bericht op het display....
De printer maakt ook geen verbinding met de computer, gewoon omdat de hele printer niks doet als die cartrigde er niet goed in zit. Het gaat hier trouwens over een HP Color Cartigde nummer 49. Op de site van HP vind ik ook geen informatie die mij heeft kunnen helpen.
Ik heb verder niet echt verstand van printer maar ik zou toch wel graag weer willen printen. Misschien hebben jullie een idee? Zou de printer kapot zijn en moet ik hem wegbrengen voor reparatie of moet ik gewoon een hele nieuwe cartrigde kopen? (dus geen hervulde)
Alvast bedankt!